Kheb dit jaar geen ticket. Den eerste keer in..........lange tijd. Twas eigenlijk meer traditie geworden dan iets anders de laatste jaren. Nochtans Elbow en Limp Bizkit had ik graag is gezien. De eerste vanwege talent en goed, de 2de voor de energie en de act.
Maar kheb uiteindelijk geen zin om nóg is Placebo, Kaiser Chiefs, Metallica, The Killers,......te zien. Het lijkt alsog die sinds de eeuwwisseling al elk jaar geprogrammeerd zijn.
Dat zijn imo geen slechte groepen of rotmuziek, daar ni van, maar trop is te veel. Dan ga ik ze liever in een zaal zien waar ze niet hun "best of" scenario afspelen.
3,4 jaar geleden heeft trouwens de inkomprijs een grote sprong genomen. Dat hebben ze toen nog proberen verantwoorden. Maar nu vind ik het ook net iets te duur worden. En je hebt inderdaad voor die prijs een overaanbod aan acts maar als je 4 dagen afzakt.......ben je blut gegeten, gedronken en geslapen.
In ieder geval, RW is blijft een Belgisch monument. En tzou zonde zijn moest Milc Inc (het had evengoed een andere supercommerciele "groep" kunnen zijn) dit helpen afbrokkelen.