:cheers:
Enterprise schreef Enkele jaren terug TIESTO dat Pinkpop afsloot en als ik goed ben was dat zelfs na Metallica (ben niet zeker maar dacht van wel)...... al die rockers die plaatjes aan het meezingen van hem.......
't Is ook wel zo dat het festivalpubliek toch wel wat veranderd is tov pakweg 5-10 jaar geleden. Ze zijn veel kieskeuriger en mobieler geworden. Vroeger ging je naar Rock Werchter, en vertrok je donderdag en kwam je s maandags thuis. Je keek zoveel mogelijk groepen of je keek geen enkele (de echte campinggangers :mrgreen: ).
Tegenwoordig is een festival veel gevarieerder, en zie je ook dat een groot deel van het publiek voor een deel van het festival komt, en na hun favoriete groep of groepen terug verdwijnt, en ook dat hun plaats onmiddellijk wordt ingenomen door anderen die voor andere groepen komen.
3 jaar geleden Tiesto ook op suikerrock weten afsluiten, ben daar toen pas op t laatste moment naar toe getrokken, want wou eigenlijk enkel Tiesto zien, rockers heb ik niet meer gezien, die waren verdwenen, en hadden plaats geruimd voor een immens uitgelaten publiek, die duidelijk allemaal speciaal voor Tiesto waren gekomen. Sfeer was echt zalig, inkom slechts 15 euro :cyclopsani: , en toch wel 1 van de beste concerten die'k al gedaan heb (en geloof me maar, kheb er al veeeeeeeel gedaan :lol: ) - krijg nog altijd kiekevel als ik die beelden terugzie, op die markt was t geluid ook echt heel erg goed, perfecte akoestiek, toch zeker op de plaats waar ik stond, en qua t juiste volk in de juiste stemming te hebben, was t echt wel 10/10. En dat voor een rockfestivalleke :cheers: tijden zijn veranderd, maar dat hoeft niet altijd slecht te zijn 😉
Enkele sfeerbeelden gevonden van dat concert - je moet es op 02:45 zetten :cheers: en op 3:47 :cheers: :cheers: :cheers: en op 04:50 :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: en op 07:12 :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: en op 08:08 :cheers: :cheers:
Whaaaa en die armkes op silence :cheers: :cheers: op 09:31 - kiekevel van kop tot teen elke keer als ik die beelden terugzie :cheers:
Enfin bekijkt heel da filmke vanaf 02:45 - voor mij was t in elk geval een festivalleke da'k nooit ni meer zal vergeten 😉
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=l-ValOWEbN8[/youtube]