Spaced_01 Ben hier nieuw op het forum dus ik hoop dat iemand ze herkent . De meeste zijn progressive trance uit den tijd van extreme :mrgreen: Heb de links aangepast en zijn nu dus onmiddelijk te beluisteren ! Grtz 8)
Nostalgie90 Spaced_01 schreefzoals welke? ik ken er niet zoveel van eerlijk gezegd :mrgreen: Op rapidshare kunt ge een uurke wachten na 1 dowloadje, dus voor al uw id'kes te beluisteren zullen de meeste wel geen geduld hebben
Spaced_01 people ,heb de links aangepast en zijn nu onmiddelijk te beluisteren ,hopelijk kent hier iemand een paar namen ervan 😃
ThaMan Ben zo geen trance man... maar die 1ste lijkt mij sterk op een bepaalde remix van C&C Music Factory - Keep It Comin'
Spaced_01 ja dat kan wel maar weet ook niet welke remix het zou kunnen zijn of mss een andere plaat met vocal samples erin van de originele vinyl. grtz 8)
videohunter De laatste 2 samples zijn dezelfde plaat. Tandu & Trex - Beridox (B-kantje nl. High density) één van mijn all-time favorites :mrgreen: http://www.discogs.com/Tandu-Trex-Beridox/release/204911
Spaced_01 ok bedankt kerel :mrgreen: nu nog een 4tal samples en heb ze allemaal, ik ga ze direct kope wak al heb 8)