Psqad schreefstessel schreef
Voor mij is hij toch nog steeds "The master of the after" met een serieuze voorsprong op zijn achtervolgers.
da's nu eens mooi gezegd zenne ๐
ik ken de naam Kevin Jee pas van dit forum :eeuwigedank: , ben vroeghah wel in balmoral geweest, lang lang geleden, toen de dieren nog spraken.
maar dit zijn echt vette sets.
eeuwige roem en faam aan de uploader (lestat dus) ๐
thx
Ik ken de naam Kevin Jee dankzij de stanne die hier ook wel es vertoeft, kheb Kevin Jee nochtans vroeger vaak horen draaien in Carat maar vooral ook in Illusion maar in dien tijd stonden wij er ni bij stil wie de dj was, als we maar konden gaan :mrgreen:
Kheb altijd al weg geweest van deze muziek maar t is pas toen t uitgaan begon te minderen da'k me ben beginnen interesseren in wie er nu eigenlijk voor die goeie muziek zorgde (ongeveer 2 jaar geleden ben ik begonnen met sets te verzamelen) - op bepaald moment zag ik dat Kevin Jee nogal es genoemd werd als t ging over de echte afterclub sets, zo van t zweverige stuiktype, en begon er een belleke te rinkelen, kheb toen wa sets van em bijeengezocht, en ik was verkocht :cheers: Ik heb er nu al heel veel van em en kan ni zeggen dat er ene set bij is die wa minder was, de kerel kent echt zijne muziek, en zijne muziek, das er voor mij recht op :cheers: :cheers: :cheers:
En laat dieje roem en faam maar weg :lol: kheb de set ook maar via via gekregen : als er al iemand moet bedankt worden, bedank Jeanke dan maar die die geweldige caratreunies organiseert want t is daar dat t allemaal begint ๐