dj stamperke schreefda bestaa nog altij zenne,aleen is het nu nog veel harder geworden kwa muziek,darkcore,mainstream hardcore soms ne kee , early rave,ma ze draaide vroeger idd wel bangelijke retro , heb nog ne mix van begin 96.
PLANET KABARKA
DONKLAAN 142
BERLARE 8)
jaja,Kabarka bestaat nog altijd maar het zal nooit meer de keet worden die het was ten tijde dat Ghost er begon te draaien als 17 jarige snotneus en de zotte negen er de plak zwaaiden.Alles kon en mocht er zolang er maar niemand overdreven probeerde te dealen zonder de toestemming man degene die er alles gestart hadden.Met name Nico F,Steve DC(rip),Stefaan L,en het allerliefste schatteken van den hoop nie vergeten,ons blonde Natalie V.
Ik zal nooit de tijd vergeten dat ik daar tussengeraakt ben en zeker nie de tijden die ik er me meegemaakt heb.Die zitten voor eeuwig in mijn geheugen gegrift.
Kon, die heerlijke fliptijd van toen maar terugkomen!!Maar ja alles veranderd en ook wij worden een dagje ouder ook al willen we het nie inzien en er ons naar gedragen.Maar zolang er goeie en zware feestjes zijn blijve we doorgaan!!!!!!
WE PARTY UNTILL WE DROP!!!