Bedankt voor de set poehaaaaa. Ik heb ze net gedownload en ben er tijdens het werk van aan't genieten. Ik moet zien da ik me wa rustig houd achter mijn bureau met sommige goei stukken :mrgreen:.
Kant A is bijna gedaan. Vrij bekend allemaal tot nu toe maar wel heel strak gemixed vind ik.
Gio schreefInderdaad een leuk setje!!! Spijtig dat de commercie van trance zijn intrede begon te doen. Platen zoals die van Third Bass en consoorten kon ik echt niet smaken, maar ja, dat werd toch gedraaid.
In ieder geval, typische Kevin set, alhoewel ik hem ook meer appreciëer in '95. Maar toch vind ik zijn ideëen altijd leuk. Ff er een techno-plaatje insmijten met Total Confusion als volgende plaat. Zoiets vond ik enkel altijd terug tijdens zijn sets...
Die NY Groove van Third Bass heb ik ook nooit echt goed gevonden alhoewel Third Bass wel andere vrij goei platen (o.a. Stargate, Chain Reaction, The Groove en Sunshine vind ik wel goe) heeft uitgebracht als je het mij vraagt.
Ik heb thuis een cassette van Kevin liggen waar hij die Total Confusion in Joey Beltram - Energy Flash mixed (ook een techno plaat die je waarschijnlijk wel zult kennen). Da's echt wel proper gemixed (en Total Confusion is niet direct de gemakkelijkste plaat om te mixen vind ik zelf). Moet een heel show gevoel geven om twee platen zo ineen staan te hebben en dat dan door een goei geluidsinstallatie te horen voor een publiek dat uit zijn dak gaat 8).