Trab Tegenwoordig is de lijst 'nieuwe' berichten serieus lang aan het worden. Ik heb ondertussen al drie pagina's staan, met berichten tussen van 3 februari. Is deze functie veranderd en moet ik ergens iets aanklikken, of is er een probleem? Thanks!
lid3222 yeps same prob here. Lijst is blijkbaar ook verschillend op verschillende pcs :scratch:. Iets met de cookies?
Gio Ik dacht ook al dat er iets scheelde bij mij... Maar niet dus... 't zal wel opgelost geraken zeker ๐
lemant Gio schreefIk dacht ook al dat er iets scheelde bij mij... Maar niet dus... 't zal wel opgelost geraken zeker ๐ ja, maar dat wil nog altijd niet zeggen dat er niks scheelt hoor bij u :mrgreen:
Lestat lemant schreefGio schreefIk dacht ook al dat er iets scheelde bij mij... Maar niet dus... 't zal wel opgelost geraken zeker ๐ ja, maar dat wil nog altijd niet zeggen dat er niks scheelt hoor bij u :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
Gio Daar kunt ge wel gelijk in hebben dat er af en toe iets scheelt bij mij... ๐ Sterk dat ge dat zelfs weet zonder mij ooit te hebben ontmoet ๐ Maar met die opeenstapeling van berichten heb ik wel niks mee te maken he :lool:
Trab Lestat schreefWhaaaa t is opgelost :cheers: Pluimke voor de admin ๐ Super! Bedankt voor het op te lossen ๐