Ik ben een lange periode Carat ganger geweest... en veel hong toch af van de DJ die draaide.
Laten we zeggen dat ik respect heb voor elks zijn platenkeuze, maar in die periode dook Filip(van Illusion) zowat overal op waar ik ook was, en dat stak na een tijdje tegen.
Carat was me dunkt in de late namiddag leuk wanneer Jantje zijn nieuwe dingen kwam testen.
Nergens anders te horen toen nog een Carat hitje 'Lola - Take your pands of'. Da konde ze gewoon ergens anders niet draaien. Een jaar later pas brak dat commercieel door.
Carat was een mishmash stijl. Er werden nieuwe dingen geprobeerd. Dat was het bijzondere aan Carat.
Enja, het publiek, of er nu 5 man binnen stond of 500, ze stonden altijd te dansen met het plaatselijke Carat pasje... (handjes vooruit in de lucht). Maar ook toegegeven, ik was daar soms de enige die daar naar toe ging voor de muziek. De rest was meestal highly toxicated.
Kleine anekdote. In de wc's stond er altijd ene naast u te pissen die kwam vragen ofdat ge geen bollen moest hebben. Ich altijd braaf nee gezegd. Maar zo venten onder invloed, dat moet toch raar gedaan hebben. Want er stond daar een WC madammeke die wellicht even oud was als mijn mama, maar ze luste de mannelijke klantjes precies wel. Zou da liggen aan het feit dat XTC ook wel eens de lovedrug wordt genoemd? Ghihi :afro: