Sirocco schreefJa Franky, dat was echt een machtige tijd. De hele sfeer was zo energievol en happy. Niet alleen de dansvloer, maar de hele tent ging compleet uit zijn dak.
Wat ik ook mis is dat er echt alles door elkaar gedraaid werd. Van NY tot NL labels, van trance tot house en techno. Men dacht niet in hokjes, maar kwam in de eerste plaats om te feesten. En jullie b2b is daar een prachtig voorbeeld van :cheers:
Btw Eigenlijk is het zonde dat de retro en reunions zich tegenwoordig ook voornamelijk richten op de trance platen van weleer. Naar mijn beleving was men indertijd toch wat breder georienteerd.
dat van die hokjesmentaliteit heb ik ook zo een hekel aan,.....toen kon je inderdaad zeeeeeeeeer breed gaan, dat probeer ik nu nog te doen maar helaas kan je dat niet overal..... op de montini reunions doen we het wel, daar programmeer ik de dj's altijd in een opbouwende fase van de nacht, breed gaan en van rustig naar stevig..
Op 28 maart als ik mijn b-day bash doe samen met zolex en onze back2back van 8u gaan we dit terug introduceren, daar gaan we zeeeeeeer uitlopend gaan, zowel in de classics als in de new stuff.... ๐