ThaMan Retro Flavours Di.FM 10-02-09 01 » Lil Louis - French Kiss (12") 02 » Cassanovas Revenge - Lets Work (Club Version 2) 03 » Mr Lee - Get Busy 04 » Two Men From Jersey - Trackdub 05 » Lil Louis - Music Takes U Away (Instrumental) 06 » Liaisons D - Future FJP 07 » Westbam - Monkey Say Monkey Do 08 » The Beatmasters - Ska Train (12" Mix) 09 » DJ Sneak - Fear the World 10 » MC Fixx It - Rock The Discotexx 11 » Mixmasters & MC Action - In The Mix (Fast Eddies Mix) 12 » Pet Shop Boys - Its Alright (The Tyree Mix) 13 » Arkanoid - Criminal Drum Box 14 » Doug Lazy - Funky Beat 15 » King Bee - Must Bee The Music (Frisco Disco Mix) 16 » The Minute Men - OK Alright 17 » Cubic 22 - Night In Motion (Original Mix) HERE
Nostalgie90 ik ook thanx btw last.fm plugin moet ge eens updaten want ge scrobbelt niets meer sinds december
ThaMan ben er idd al eeuwen niet meer geweest, heb de plugin zelfs niet meer draaien denk ik. Anyway ik kan jullie al zeggen dat de mix van 10.03 een topper van jewelste is. Heb die van de week gemixed net nadat ik ietwat slecht nieuws had gekregen. En hiermee 1 van men betere mixes ooit ! @Gino: speel maar wanneer je wil op Lazer.... btw nog niet gedacht aan een schema ?
djginod Ja, ik zit zeker te denken aan een schema ! Bijvoorbeeld elke avond een Legendary hour ofzo, zodat elke member die hier lid is, een uurtje krijgt ofzo, maar ik ben wachtende op iets van de lazer eigenaar, rudy, en dat duurt nog een maandje dacht ik.
ThaMan Zou leuk zijn, aantal dj's heb je al he... De Mot, jijzelf, ikke, Bouq, Jones en er zijn er nog...