varth Enterprise schreefRaar dat dat zo op megaupload staat ??? Je hoort direkt dat het een andere set is, Teknoville was funky techno en de Tranc-O-matic is full on EYE Q TRANCE, ook het tempo ligt iets sneller.... Misschien bij het uploaden wat verkeerd gedaan.....laat me effe weten of het niet dezelfde sets zijn .... :oops: Ik hoor verre van Eye Q trance plaatjes ๐ . 99% zeker dat het die Teknoville set is. Vind het wel een meevaller, ben die ooit kwijt gespeeld door een crash van mijn computer
Enterprise varth schreefEnterprise schreefRaar dat dat zo op megaupload staat ??? Je hoort direkt dat het een andere set is, Teknoville was funky techno en de Tranc-O-matic is full on EYE Q TRANCE, ook het tempo ligt iets sneller.... Misschien bij het uploaden wat verkeerd gedaan.....laat me effe weten of het niet dezelfde sets zijn .... :oops: Ik hoor verre van Eye Q trance plaatjes ๐ . 99% zeker dat het die Teknoville set is. Vind het wel een meevaller, ben die ooit kwijt gespeeld door een crash van mijn computer oeps :oops: dan zal ik dadelijk eens de goeie opladen...... :scratch:
Enterprise Blijkbaar had ik de verkeerde set opgeladen.......... :oops: Daarom poging nummer 2, dit zou de goede moeten zijn...... :?: ๐ Good Night Ravers :batman:
Sirocco Had ik het toch goed gehoord. Dacht al dat je dave angel niet echt onder de noemer trance kon plaatsen. Maar uiteraard wederom bedankt :cheers: Die intro voor paragliders is echt geflipt 8) Denk idd dat dat wel even aanpassen was voor het fuse publiek.
back_to_the_90s Wel da is echt nen beestige set. hoe noemt da nummer weer op 15min24, ma das ne remix zekers? Ma dan die knaller da begint op den 20ste min,daar komt alles van omhoog ๐ :cheers:
lemant Enterprise schreef hun bump residentie was erna toen we met de Tranc-O-matic feesten zijn gestopt.... marko draaide wel regelmatig op de who's who's folies feesten maar niet als resident... zal toch niet zo ver erna geweest zijn denk ik, 'k heb hier een BUMP-tape van 20-04-96 ๐
Lestat Kheb me laten vangen en zo'n technoding gedownload - brrrrrrrr :lol: Chance dat t wa later werd rechtgezet se - de goeie set is aan t binnenkomen ๐ merci mr Jones :cheers:
Sirocco lemant schreefEnterprise schreef hun bump residentie was erna toen we met de Tranc-O-matic feesten zijn gestopt.... marko draaide wel regelmatig op de who's who's folies feesten maar niet als resident... zal toch niet zo ver erna geweest zijn denk ik, 'k heb hier een BUMP-tape van 20-04-96 ๐ Lemant, Ik dacht ook al zoiets. Ik meen dat ik een set heb uit 96 van 2 years bump room... Ik moet het ns gaan nakijken
lemant Sirocco schreeflemant schreefEnterprise schreef hun bump residentie was erna toen we met de Tranc-O-matic feesten zijn gestopt.... marko draaide wel regelmatig op de who's who's folies feesten maar niet als resident... zal toch niet zo ver erna geweest zijn denk ik, 'k heb hier een BUMP-tape van 20-04-96 ๐ Lemant, Ik dacht ook al zoiets. Ik meen dat ik een set heb uit 96 van 2 years bump room... Ik moet het ns gaan nakijken da's dezelfde set ja :mrgreen:
Enterprise lemant schreefEnterprise schreef hun bump residentie was erna toen we met de Tranc-O-matic feesten zijn gestopt.... marko draaide wel regelmatig op de who's who's folies feesten maar niet als resident... zal toch niet zo ver erna geweest zijn denk ik, 'k heb hier een BUMP-tape van 20-04-96 ๐ zou kunnen ze, is ook al zo lang geleden he, was bump eerst een tijdje niet een maandelijks concept om daarna wekelijks te gaan :?: Ik dacht dat het toch zo iets was....... :?:
qfza Just is just natuurlijk maar of het nu trance of tecnno is uit die jaren, beide rulen :-) Super bedankt voor de setjes!