De_Mot Hier dan nog eens een trancesetje van mij @ Home 22.01.2009. Downloadlink ====))) Tracklist: 1: Scooter - Raphsody in E 2: Oktane - Analog Evolution (Flavos Fab Mix) 3: Humate - 3.2 4: Urban Dreams - An Urban Dream Of Love 5: Snap - Rythm Is A Dancer (Jam El Mar Mix) 6: Blue Minds - Aquapunch 7: The Mackenzie - Arpegia 8: Dharma Dums - Dharma Means Dub 9: Mishjaroon - Turn Me On 10: Vernon's Wonderland - Vernon's Wonderland (A.C.Boutsen Mix) 11: Hyper Pearl - Can You Feel The Pain 12: West Coast Connection - Voodoo Rhythm 13: KC Flight - Voices (Original Dub Mix) 14: Mory Kante - Yeke Yeke (Hardfloor Mix) 15: Paul Van Dijk - Emergency 16: Dream Fantasy - Dream On 17: Squid - Emprisoning Sound on A Piece Of Wax (DJ Philip Remix) Enjoy... 😉
De_Mot ThaMan schreefDe Mot gaat door... "Scooter - Raphsody in E" begrijp ik niet goed eerlijk gezegd... Wat begrijp je er niet van Thaman?
pascal78 ik vind die scooter een beestige plaat.. zware klassieker imo, die ge relatief weinig tegenkomt ik zal em is binnesleure se
ThaMan De Mot schreefWat begrijp je er niet van Thaman? Omdat ik Scooter niet echt kan associeëren met Retro Ik ben dan ook niet te vinden voor die stijl van muziek, maar zoals gezegd... dat is puur persoonlijk. Van mij mag het allemaal wat harder en vooral underground.
djginod Ik snap 13: KC Flight - Voices (Original Dub Mix) niet... Dat is helemaal geen trance plaat ! MAAR Wel een leuke retromix weer zo te zien ! We sleuren hem binnen 🙂
De_Mot ThaMan schreefDe Mot schreefWat begrijp je er niet van Thaman? Omdat ik Scooter niet echt kan associeëren met Retro Ik ben dan ook niet te vinden voor die stijl van muziek, maar zoals gezegd... dat is puur persoonlijk. Van mij mag het allemaal wat harder en vooral underground. Ja maar dat is ook de enigste goede plaat dat ze gemaakt hebben vind ik! Ik hoor ook graag het hardere werk maar tranceplaten kunnen mij ook bekoren als er gevoel in zit!
De_Mot Nostalgie90 schreefMix is meer dan ok, de soundtrack van een generatie clubbers Leuk om te horen Nostalgie90 😉
pascal78 tis nen dikke set, zoals nostalgie zegt, het gevoel van een generatie clubbers... als ge den tracklist ziet denk je van hmm.. maar als je luistert :bounce: grtz
De_Mot pascal78 schreeftis nen dikke set, zoals nostalgie zegt, het gevoel van een generatie clubbers... als ge den tracklist ziet denk je van hmm.. maar als je luistert :bounce: grtz Thanx man! 😉