Sunreezer Dit soort topics vind je vaak terug op Nederlandse fora, het is eigenlijk gewoon de bedoeling dat je foto's plakt van mensen die het enorm hoog met zichzelf ophebben maar zich uiteindelijk hopeloos belachelijk maken.
DJ_Fritz MIE!! schreefhahahaha diene onderste is precies van plastic! :lol: en die wenkbrauwen oh my god!!!! :unibrow: LOL ... ik denk dat het ne :alien: is .
pooley Ik heb medeleven met de familie van de vriendin, zoiets over de vloer krijgen... dan komde toch nimeer bij.
Gio Die eerste zijn striemen van 't spuiten komen schoon uit boven zijn oksels :mrgreen: Die tweede, tja zucht... No comment... 😃 En die derde, die kon makkelijk meelopen tussen de rest Oompa Loompa's in Charllie and the Chocolate Factory :mrgreen:
Disco_Stu Hmmm :scratch: Mensen die het enorm hoog met zichzelf ophebben maar zich uiteindelijk hopeloos belachelijk maken !? Dan is den deze ook ne Roffe Dude 😉
Enterprise Disco Stu schreefOf den deze. En zo kunne we nogwel ff doorgaan 😃 das precies bart dewever of ben ik verkeerd ..... :mrgreen:
back_to_the_90s waarschijnlijk voor zijne 16de verjaardag een spuit botox gekregen van mama en papa :roll:
Enterprise back to the 90's schreef waarschijnlijk voor zijne 16de verjaardag een spuit botox gekregen van mama en papa :roll: zeker dat dit geen foto is uit het wassenbeeldmuseum van madam T........ :?: :mrgreen:
back_to_the_90s Bass schreefEN alle mannekes met hun petjes scheef op, allemaal! ela gij,op uw gemak hé !!!! als ik e stuk in mijn voeten heb staat mijn klak ook scheef zenne :mrgreen: da is nu toch het belachelijkste da ge kunt hebben hé,die wanne be YO's :roll:
Gio back to the 90's schreefBass schreef da is nu toch het belachelijkste da ge kunt hebben hé,die wanne be YO's :roll: Ik denk dat als 'm een klets tegen zijn oren krijgt, dat 'm begint te bleiten...
Disco_Stu http://www.dailymotion.com/video/x68gsq_techno-viking-lagoa ff gelden da ik dit nog gezien heb maar kwam het toevallig nog eens tegen. Hij komt er pas in vanaf 35 seconden. Als ze ooit ne nieuwe terminator film willen maken. This is your man ! P.S. Blijft toch een temenes dikke schijf die M.G. 1