Ultimate_Focker Zal ook maar eens een bijdrage leveren hier op Legendary's... Tapes zijn geript in 192kbps, en da kwaliteit valt goed mee ๐ Link: http://uf.plc-seeders.com/Sets/28-09-2001.rar Pw: Carat Reunion III @ Illusion Enjoy
funnyproffy2 Merci, van Tom heb ik vrijwel geen livesets. Ik ben erg benieuwd. Thanks for ripping this one.
Ultimate_Focker StevenR_73 schreefdan heb ik liever een halve kant globemuziek :tongue: wier tijd Focker ๐ Van Globe heb ik er ook nog hoor ๐ 1 van de opening (dj of datum sta ter wel nie op) en nog 1ne van Globe @ CherryMoon ca. '96 fzo... Moet ze alle 2 nog rippen ๐ Wie weet post ik ze wel ens hier ๐ Grtz
Ultimate_Focker cussi schreefmerci ma bij mij werkt da paswoord nie?? Opnieuw uploade gaan ik nie doen maat :oops: Normaal zou em moete marcheren se... Zijn al veel mensen die em meegepakt hebben vorige maand fzo ๐
Lestat Die eerste tape, die b-kant, rond de 40e minuut :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: whaaaaaaaaaaaaaaa wat ne geschifte moment :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: Dikke setjes zenne - totally caratstyle :cheers: