cyrolab Wie kent deze platen? (techno/house circa 1995 - 1997) sample 1 : = Lemon Sol - Universal sample 2 : sample 3 : sample 4 :
Dr_Poppers Ik vind 't vier supersamples eigenlijk en zeker die tweede heb ik al wel 'ns gehoord. Maar Id'en kan ik er geen enkele. :cry: Mocht je meer weten over sample 2, dan hoor 'k het ook graag! 😉
tomaz Eerste twee zouden zo uit detroit of sheffield kunnen komen... die wil ik ook wel weten indien ID bekend. De laatste klinkt redelijk hollands... maar geen bekenden voor mij.
Dr_Poppers tomaz schreefEerste twee zouden zo uit detroit of sheffield kunnen komen... die wil ik ook wel weten indien ID bekend. De laatste klinkt redelijk hollands... maar geen bekenden voor mij. Dat was precies mijn gedacht... Eén en twee hebben iets van een Vince Watson of een Dan Curtin of zo.
cyrolab Even een update De eerste is Lemon sol - Universal (Original 'Verse) http://www.discogs.com/Lemon-Sol-Universal/release/170187
StevenR_73 nr 4 klinkt bekend, maar weet het niet, alsook voor de anderen, waarvan 2 idd iet lekker is