Super setje van imo een super dj - Stefan heeft mij vroeger zoveel fantastische nachtjes bezorgd - en doet mij nog steeds enorm genieten door deze setjes !!!!!
Dit is imo de echte zondag @ Carat zoals t was anno 2000 - zalig dieje muziek, 1 groot feest ๐
Enkele momenten die mij vooral bekoren ๐ 't zijn er veel - imo fantastisch setje dit :
A-kant - eerste minuten : das nu es ne gerellige start ๐
A-kant - 28:57 something for your mind, your body and your soul
now that I lay me down to sleep
I pray to God my soul to keep
and if I die before I wake
I pray to God my soul to take
A-kant - 31:56 euforie alom
A-kant - heel t stuk vanaf 36:00 toch wel vrij typerende zondag @ caratsound - ongelooflijke vriendensfeer hing daar met zo'n platen it's a disco night tonight ๐
B-kant 4e minuut - zalige herinneringen - dansend ... knappe vrouwen rondom mij ๐ ... toch wel handig als ge wa kunt dansen zenne ๐
Da lieke heeft trouwens ne zalige climax - altijd al geweldig gevonden
direct erna 06:48 zalige overgang van een feestplaat naar een echte donkere caratplaat - zo'n dingen kunnen dus alleen de echte goeie 's imo
Die overgang dan op 08:36 - super vind ik !
10:24 feesteeeeeeeeeeeeeeeuh !!!!!
12:12
Climax op 13:24 is toch om t kot af te breken ๐
en dan vlak erna chillen op chicane don't give up - man man dit setje is toch wel heel erg lekker zenne ๐
imo een fantastische schijf, vond ik al de 1ste keer da'k die hoorde en doet me toch nog steeds iets - zeker zoals t stuk op 15:58 : kiekevel krijg ik daarvan ๐ zelfs na de duizendste keer da'k de plaat hoor
Huplaaaaaaaaaa op 18:03 fame
Als ge van deze set ni zot komt weet ik t ook ni meer - dit is zo 100% carat anno 2000
remember my name ... I'm gonna live forever ... I'm gonna learn how to fly ... man man nostalgie nostalgie door dit setje
Blij da'k vandaag toch de tijd heb genomen deze tape te rippen zenne
I'm gonna make it to heaven ... zalig
20:55 weer recht er op Zot komen
Zooooooooooooooooooooooo'n lekkere schijf is dit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
if I can't have you ... got to be you ... real thing .... imo 1 van de mooiste remixes ooit gemaakt !!!!!!!
B-kant is gewoon de ene superschijf na de andere - fantastische muziek
23:50 jonges jonges en dan te zeggen da'k die tape tot op t laatste heb laten liggen
!!!!!!!!!!!!new waveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!! alles zit er gewoon in in dit setje - remix van de klassieker van John Foxx - underpass - en wat voor ne remix dan nog
da stuk vanaf 25:30 - fantastisch da nog es te horen en dan op 26:09 GAAAAAAAAAAAN
27:10 setje staat hier gelijk in mijne top 10 se : weer zo'n zweefschijf ๐