creamm86 K ga men collectie van de baan doen indien interesse in het hele pakket of apart pm gerust hier staat de volledige lijst http://www.discogs.com/user/Lunatic86 heb ook nog 2 grijze Technics mkII staan in zeer nieuwe staat mogen ook weg tegen een prijsje
fred79 ik hoop voor u da ge er geen spijt van krijgt :roll: 2 flying stones maybe tomorrow zo een plaat doet ge toch nie weg hé :scratch: die kadert ge in en hangt ge op aan de muur :mrgreen:
djginod fred79 schreefik hoop voor u da ge er geen spijt van krijgt :roll: 2 flying stones maybe tomorrow zo een plaat doet ge toch nie weg hé :scratch: die kadert ge in en hangt ge op aan de muur :mrgreen: IK bied er 50 euro voor 😃
djginod Sirocco schreefGino, ik dacht dat je niet meer met vinyl draaide? Of vergis ik me nu met Thaman? Yup... want ik heb hier nog een aantal glimmende SL1200's en een aantal 1210's staan. Dus ja, ik draai nog steeds met vinyl !
creamm86 jim-bar schreefproper lijstje - wat zijn de prijzen per stuk? en wat vraag je vr een technics? hangt van plaat tot plaat af he :-o euhmm die technics wil ik wel is een prijsbespreking hebben met u pm me maar grzz
A-TOM-X zarekk schreefdj licious schreefcheck pm tzal niks worden, heb der nog niks van gehoord :silent: Trek het u ni aan, zijn prijzen waren toch vrij hoog. Ik had gevraagd om het volledige lot over te nemen en ik kreeg een prijs van 3000 euro of zoiets in den aard!
Disco_Stu mja wel ne frisse ja. zet hier ne hoop dingen te koop ma reageert dan ni. heb em ook via discogs gecontacteerd maar daar reageert em ook ni.
funkadelic_groovestar ja hij heeft ze allemaal oook heel duur betaald,weet van waar ze kome. Heeft al paar keer van gedacht veranderd en begint telkens weer opnieuw met draaien. Zou er mijne hoop zeker niet op vestigen :roll: Groetjes