De_Mot Hier nog eens een setje van mij want het is lang geleden dat ik nog eens iets gepost heb :oops: Dus geniet ervan amigo's ๐ Link:----)))
Wanni Lekker mixke thx , Lambda met Hold on Tight is net gepasseerd......maar amaai die plaat wa erachter komt vind ik patat :cheers: Greetz Wanni
De_Mot Wanni schreefLekker mixke thx , Lambda met Hold on Tight is net gepasseerd......maar amaai die plaat wa erachter komt vind ik patat :cheers: Greetz Wanni Lsg - Netherworld is die plaat ๐ Producer Oliver Lieb!!
Gio Mmmmmm.... The Netherworld... Als ze allemaal zo zijn, is 't een smakelijk setje... Ben alvast benieuwd! Mercikes...
back_to_the_90s eigenlijk heb ik dus ne primeur gehad in de week op msn :mrgreen: ge hebt wel nog commentaar te goed van mij..... bij deze,beestig setje maat :cheers:
De_Mot back to the 90's schreefeigenlijk heb ik dus ne primeur gehad in de week op msn :mrgreen: ge hebt wel nog commentaar te goed van mij..... bij deze,beestig setje maat :cheers: Thanks maat ๐ Er zullen er nog wel volgen :clown:
pascal78 De Mot schreefback to the 90's schreefEr zullen er nog wel volgen :clown: als ze allemaal van dees kaliber zijn :cheers: laat maar komen dan tis echt een goei mixke