DJ_Fritz Geen uitleg nodig .. just enjoy !!! :sunny: :tongue: :tongue: :tongue: De volledige lijst ->
Enterprise DJ Fritz schreefGeen uitleg nodig .. just enjoy !!! :sunny: :tongue: :tongue: :tongue: De volledige lijst -> Deze blonde schoonheid daar heb ik eens mee samengedraaid en dat kind kan echt niet draaien....... maar haar echte talent kwam later boven op een aftertje dat we deden en daar kwam plaatjes draaien niet aan te pas :mrgreen:
tomaz DJ Fritz schreef Deze blonde schoonheid daarentegen kan wél een stukske draaien en is nog een toffe madam ook !
Dr_Poppers Pfffffffffffff... (ik zou hier één naampje willen posten maar 'k ga het laten of ze gaan mij verdenken van idolatrie :mrgreen: )
lemant Dr. Poppers schreefPfffffffffffff... (ik zou hier één naampje willen posten maar 'k ga het laten of ze gaan mij verdenken van idolatrie :mrgreen: ) En Da Mag nie :mrgreen:
Enterprise tomaz schreefDJ Fritz schreef Deze blonde schoonheid daarentegen kan wél een stukske draaien en is nog een toffe madam ook ! Allee ge leest het ze zijn mooi verdeeld onder de boy dj's :mrgreen:
Enterprise lemant schreefDr. Poppers schreefPfffffffffffff... (ik zou hier één naampje willen posten maar 'k ga het laten of ze gaan mij verdenken van idolatrie :mrgreen: ) En Da Mag nie :mrgreen: MagDa ni 8)
Enterprise Matthias schreefAmaai!! In welke clubs komt g die tegen...? :alien: In mijne privé club :mrgreen:
DJ_Fritz Enterprise schreefMatthias schreefAmaai!! In welke clubs komt g die tegen...? :alien: In mijne privé club :mrgreen: MET vliegende discobar ! :mrgreen:
Disco_Stu After schreef en dan nog lesbisch, mijn fantasie slaat op hol :clown: :roll: Dat wist ik ni da ze lesbish was . Nu weet ik hoe die dames hun voelde toen ze erachter kwamen dat Wentworth Miller gay was.
back_to_the_90s After schreef en dan nog lesbisch, mijn fantasie slaat op hol :clown: zijde gij zekers? :scratch: want als da het geval is dan denk ik dat de poppers in tranen uitbarst :mrgreen:
Disco_Stu back to the 90's schreefAfter schreef en dan nog lesbisch, mijn fantasie slaat op hol :clown: zijde gij zekers? :scratch: want als da het geval is dan denk ik dat de poppers in tranen uitbarst :mrgreen: Poppers ni alleen hoor