Stubru is een commercieel gegeven dus begrijp ook enigsinds wel het resultaat.
Zelf heb ik op het laatste nippertje een lijstje doorgestuurd die compleet verschillend was van wat ik voordien allemaal in men gedachte had toch staan er héél wat dingen bij waar ik aan dacht en dan niet toegevoed heb.
Dacht ook nog een New Beat top 5 door te sturen maar onze pa zegt me altijd das zoals de veldcross, wereldkampioen in Belgïe en nergens anders ter wereld weten ze waar we het over hebben. Mooie muziek als sommige AB platen zijn daarom ook geen classics voor de gangbare radioluisteraar en zeker de jeugd uit de 80's weet dit niet altijd te plaatsen vrees ik.
Wat moet ne gewone mens daar nu gaan opzetten. De kennis van een DJ gaat echt ook al iets verder, die noemen niet zomaar en nummer op maar eerder een speciale uitvoering van een nummer. Feitelijk komt ge nog niet toe als ge van elk continent of gerne er één moet gaan uitpikken. Toch het resultaat van de cd is algemeen toch niet zo slecht naar mijn mening. Enkel de samenstelling ervan begrijp ik niet echt maar moet em nog horen dus ga geen kritiek geven hierop. Stel U nu eens voor dat de freaks hier een cd gaan samenstellen, de mensen zullen eens raar opkijken denk ik als dat op een Switch cd verschijnt. Ik ben er zeker van de de doorsnee luisteraar hier de helf van de titels weet te plaatsen dus opzet geslaagd!
Ik kan zowel Underwold, the Prodigy en Daft Punk zeker pruimen. Luister maar eens goed naar die LP of CD van The Jilted generation en Homework. Op beide staan classics en een vet acid nummer dat ge jaren nadien nog zegt van HALLO komt dat van die mannen... het zijn geen DJ's of producers maar Live groepen die meer dan respect verdienen! Als we volgende keer een top 5 cd kiezen dan staan deze 2 er zeker bij!
The Prodigy Music For The Jilted Generation
Daft Punk - Homework
En The First Rebirth geen hit... heb hier vandaag nog toevallig gepost hoe gek de duitsers dit weekend wel werden op onze trots! Ik dacht het ook wat beu te zijn tot ge het daar hoort en de menigte ziet losgaan, dan besef je pas in wat voor een verwend clubland wij vertoevden in de 90's! Idem met T99 en tal van andere nummers, ge moet dat in hun tijd zien en als ge ze den dag vandaag hoort doe dat dan op de juiste locatie met de goeie mensen dan smaakt dat nog zo heerlijk!
Take care of the music, Use It Don't Abuse It!