Es benieuwd of hier zoveel reactie op gaat komen als de vorige keer dat ik hier es een (in mijn ogen) bom van een set opgooide - remember set van extreme :mrgreen: - In elk geval : dit is voor mij toch een megaset zenne, technisch of ni 😛 ik herinner me da nachtje nog, en toen de Jean daar ineens nen Duitse "onze vader" door de boxen zwierde, en vlak erna zo'n bom van ne zwever draaide, hadden toen de Duitsers de Bizar binnengevallen, ze hadden de oorlog verloren 😃
Club Bizar, ik herinner me nog goed de 1ste keer dat ze mij daar mee naartoe sleepten. Was ni ver van Illusion en een bende jonge gasten waar ik in die tijd al es mee optrok, wilden absoluut daar geweest zijn. De club was nogal populair omdat t echt wel 'no-limits' was :mrgreen:
Dus ik mee, en mijn 1ste gedacht toen ik binnenkwam was : oh my god, waar sleuren ze mij binnen 😃
Allemaal snotneuzen van 18 jaar, ik was 10 jaar ouder 😛 Maar dan werd ik gepakt door de muziek. En strompelde uren later kletsnat van t zweet buiten met de gedachte : dit is feestje geweest da'k nooit meer zal vergeten. Sindsdien kwam ik er zo vaak als ik maar kon - elke week was t prijs - bangelijke muziek, massa's sfeer en nooit dezelfde muziek, elke week hoorde ik een hoop originele en in mijn ogen supercombinaties van platen.
Even illustreren : B-kant 17:36
Unser Vater in dem Himmel!
Dein Name werde geheiligt.
Dein Reich komme.
Dein Wille geschehe
auf Erden wie im Himmel.
Unser täglich Brot gib uns heute.
Und vergib uns unsere Schuld,
wie wir vergeben unsern Schuldigern.
Und führe uns nicht in Versuchung,
sondern erlöse uns von dem Übel.
Denn dein ist das Reich und die Kraft und die Herrlichkeit in Ewigkeit.
Amen.
En dan : gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan !!!!!!!!!!! 😛 en vlak erna, zweveeeeeeeeeeeeeeeeeeuh
En :
B-kant vanaf 42:10 - da U2-schijfke
Als ge daar geen kiekevel van krijgt, zet dan maar Will Tura op ofzo :mrgreen: 😛
Dat is voor mij Bizar - volledig uit de bol gaan op de zotste mixen en sets, afwisselend met mega zweefschijven en retro boenkers : voor mij was t absoluut 1 van de betere clubs ooit ;-)
De sets die Jean en Dimmy daar elke week op de dansvloer zetten, zijn stuk voor stuk bangelijke sets, in mijn ogen absoluut klasse !
Enjoy the music :