[verwijderd] ja heb er hier ook een hele hoop liggen van daar ,was soms nogal een gedoe daar om een tape te bemachtigen. jammer dat die club afgebrand is. iemand die er flyers van heeft liggen ? heb er geen enkele van jammer genoeg.
[verwijderd] Baccardi's afgebrand? Ik denk dat ge dan 'n andere club in gedachten moet hebben... Want 't gebouw staat er nog steeds. Ben er zelfs enkele weken geleden nog langs gereden. Club is gewoon out of business gegaan omdat er gewoon geen kat meer kwam op 't einde. Maar die retro avondjes waren wel memorabel. Glenn met zijn truckskes... Nice!!!
[verwijderd] In Baccardi 's heeft het ook gebrand hoor binnen wat.... maar toen was het al zo goed als dicht (of zat er toch aan te komen) was eerder en truc van de baas denk ik om nog wat xtra geld van de verzekering te trekken.. En tis ook gesloten door overlast etc hoor...
[verwijderd] baccardi's heb ik altijd heftige club gevonden, ma eerlijk gezegd was het toch een commercieel kot hoor voor die tijd...
[verwijderd] Richman schreefIn welke regio ligt die club eigenlijk! Hier in W-Vl niet zo gekend. Philip en glenn waren er resident... wout was er vaak guest... Muziek vond ik toen het van het, ma als ik nu een cassette terug luister van toen dan heb ik zoiets van, heb ik daar zo fel op gegaan...? Mja een mens evolueert zeker..
crt Baccardi's staan er nog altijd! Gisteren stond nog artikel int Belang Van Limburg erover! Dat uitbaters het gebouw moesten onderhouden! Hier nog wa over Baccardi's---> Grtz 8)
[verwijderd] Josjie schreefder is er nog enen die afgefikt is ze, cloud eeft mij da toch vorige keer gezegd... L' Acivy is ook gesloten geweest maar nie afgebrand ze
cloud nee maar de legend wel,opende zo'n 2 jaar na de at the villa in kooigem,'t was er recht over...staat er nu nog altijd afgebrand
[verwijderd] by my weten heeft het daar nooit gebrand in baccardis het feeste kwam daar altyd vanzelf mede dankzy glenn , phillipe op zen BEST retro ; :roll: 😛 :roll: .............................. .................................. ................................... de ouwe flip is wel afgefikt
Swetti Baccardi's... Daar heb 'k heel wa vrijdagavonden gesleten... :twisted: Iemand ooit 'n verjaardagsfeesie meegemaakt van de Glenn of de Philip daar? Tijdens zo'n party kwamen er eens 3 agenten binnen. Muziek af + lichten aan. Ene d'er van haalde achter de draaitafels bij den dj een plastic zakje gevuld met wit poeder te voorschijn. Iedereen begon te roepen en te schelden op die agenten: "Gestappo's...!!!" De jarige dj werd toen gevraagd om op ne stoel te gaan zitten die op den dansvloer stond. Toen de Philip (of de Glenn?) daar zat, kwam één van die agenten naar voor en trok wild zijne kepie van z'n hoofd. Op da moment begon de muziek vollen bak te spelen en gingen de lichten terug uit. Onder de kepie van die agent(e?) zat lang blond haar! Het bleek een stripster te zijn!!!!!!!! Woehaaaahahahahahaha! Baccardi's: I still love you!!!!! Iemand geïnteresseerd om cassettes van daar uit te wisselen??