Free_Spirit Dag allemaal Ik hoor maar steeds over die "DJ Furax: Imagination" maar ik heb de indruk dat dit niet op vinyl bestaat. Het enige wat ik tegenkom is een versie van 2 minuten 24 seconden (Youtube, Limewire...). Weten jullie iets meer? Groeten, Jimmy
djginod Ach, hebben ze weer inspiratie van andere platen nodig gehad, en dan nog wel van eentje, die we nu wel een beetje te vaak gehoord hebben, althans, voor mij hoeft die plaat niet meer zo...
StevenR_73 djginod schreefAch, hebben ze weer inspiratie van andere platen nodig gehad, en dan nog wel van eentje, die we nu wel een beetje te vaak gehoord hebben, althans, voor mij hoeft die plaat niet meer zo... het blijft toch een bommetje, spijtig dat bommen worden verkracht van tijd tot tijd :bom:
Free_Spirit Lorre schreefBij mij staat ij als Doctor Bass Vs. Trancescape - Producelast (Imagination Remix). grtz Je hebt gelijk. Dat was ik ondertussen te weten gekomen. Weet iemand hoe lang deze remix eigenlijk duurt? Ik heb reeds een versie van 3 minuten en 33 seconden, maar ben niet zeker of deze compleet is. Heeft er iemand een volledige versie en hoe lang duurt deze? Stuur dan een mailtje naar jimmydebilde@telenet.be Thanks!