Psytox schreefrare keuze. Gade van een rolls opverstappen nor een fiat'je bij wijze van spreken. Wat iedereen toch blijft hebben met die rodec is beyond me.
Dat valt wel mee hoor, Psytox. De 92 zou de eerste midi controllable mixer zijn. Daar zijn inmiddels al vele betere A&H versies van (oa de crtl 92 & 64 van Hawtin en de 3D, 2D & 1D 's). De filter sweeps zijn prachtige, maar de aansturing van een effect box (efx bevoorbeeld) is dramatisch onpraktisch (spreek uit ervaring want heb bij efx daarom weggedaan). De (x-)faders beginnen bij mij nu al te kraken (Penny & Giles zou onverwoestbaar moeten zijn) en ook het voorbeluister volume kraakt nu ook al.
Verder zijn de faders vrij kort en zit 80% van het volume in de laatste 10% van de fader. Dat vind ik juist zo prettig aan de rodec... de lange faders waar je lekker ouderwets mee kan gooien. Als je dat doet bij de A&H stuiterd je fader 5x op en neer.
Een rodec vind ik bij het vinyl tijdperk passen zoals spek met ei. En af en toe heb ik daar weer ns zin in :mrgreen: Ik heb niks tegen nieuwe mixers, maar imho passen ze beter bij het digitale tijdperk.