b-fficient Houd deze link goed bij wordt regelmatig aangevuld met nieuw materiaal. Sorry dat er geen datum bij staat maar toen wist ik nog niet dat deze tapes jaren later erfgoed zouden worden. Zijn wel vanaf het prille begin tot sluit en opgenomen op zat of zon-dag. Er is wel duidelijk verschil te horen of ze 'snachts 'smorgens of smiddags zijn opgenomen.Grtzz :roll:
Stanne Deze lijkt me wel te smaken. Ik neem aan dat je hier op zelf draait ? Heb je nog meer info ? Datum ? .....
b-fficient Stanne schreefDeze lijkt me wel te smaken. Ik neem aan dat je hier op zelf draait ? Heb je nog meer info ? Datum ? ..... Op al deze sets draai ik zelf en ja er komen er nog meer. spread the news
Wanni Dank u voor de setjes Bart , alleen jammer van de titels dat er niet meer info bij staat zoals de datum enz. Heb zonet al eens in de rapte geluisterd ernaar , en ik moet zeggen er staan dikke classix op :bom: Greetz Wanni
djginod Jaaaa, de barocci sound van 1992 is zeker vet te noemen ! Ik hoop dat de geluidskwaliteit een beetje redelijk is ! In ieder geval bedankt om ze te delen ! Echt tof !
Wanni djginod schreefJaaaa, de barocci sound van 1992 is zeker vet te noemen ! Ik hoop dat de geluidskwaliteit een beetje redelijk is ! In ieder geval bedankt om ze te delen ! Echt tof ! Deze zou ik dan al niet downen , geluid laat echt te wensen over.
b-fficient Wanni schreefdjginod schreefJaaaa, de barocci sound van 1992 is zeker vet te noemen ! Ik hoop dat de geluidskwaliteit een beetje redelijk is ! In ieder geval bedankt om ze te delen ! Echt tof ! Deze zou ik dan al niet downen , geluid laat echt te wensen over. Sorry he , :oops: klopt dat het geluid niet altijd perfect is maar toen werd muziek nog opgenomen op cassetes en bij mijn weten hadden die geen cd kwaliteit. Bovendien zijn deze erg tijd gevoelig. Vraag maar aan mama of papa een tape van hun jonge tijd en zie of ze nog perfect klinken. Oude barocci feesters kunnen via deze weg wel herinneringen boven halen of platen die ze al lang niet meer gehoord hadden. :alien:
djginod Je inzet en werk is in ieder geval erg lovenswaardig ! Zouden meet DJ's moeten doen ! Oftewel: Many Thanks makker ! 😃