emotionslover nog altijd aan het luisteren naar deze post!!!! wat wil je ook!!!! al die lekkere setjes!!!!!! mensen!!!!!! downloaden en beluisteren!!!!!! 't is de moeite!!!!!!!!!!!!! hehehe!!!!! en goan!!!!!!!!!!!!!!!!
F-Rogers Vandaag eens beginnen alles binnen te halen :bounce:, ben ik blij dak al jaren een rapidshareaccount heb 🙂 Thanks to Lestat
F-Rogers pascal78 schreeflol @ vandaag... ni meer buitenkomen dan ofwa 😃 Met de laptop buiten heerlijk luisteren, krijg er maar niet genoeg van :cheers:
emotionslover F-Rogers schreefpascal78 schreeflol @ vandaag... ni meer buitenkomen dan ofwa 😃 Met de laptop buiten heerlijk luisteren, krijg er maar niet genoeg van :cheers: super hé!!!!! ben al een tijdje aan hetl luisteren naar deze post! heb hier zo een hele toren cd's staan!!! lol! enjoy
emotionslover lanski schreefmerci man, hééél veel zalige setjes ik ben er bijna door!!!!!! een ganse spindle!!!!! LOL!!!
Lestat emotionslover schreeflanski schreefmerci man, hééél veel zalige setjes ik ben er bijna door!!!!!! een ganse spindle!!!!! LOL!!! 😃 😃 😃 goe bezig
Disco_Stu Gvd. Ik zat halfweg toen mij externe HD (waar ik nog geen back up van had gemaakt) tegen de wereld ging. Kan weer helemaal opnieuw beginnen. En da duurt lang zonder rapidshare account.
emotionslover Disco Stu schreefGvd. Ik zat halfweg toen mij externe HD (waar ik nog geen back up van had gemaakt) tegen de wereld ging. Kan weer helemaal opnieuw beginnen. En da duurt lang zonder rapidshare account. waar woon je??? ze staan op mijn HD
Disco_Stu In neerpelt.Dat is de andere kant van belgie Maar ik heb nogwel wat geld op mijn paypal account staan dus misschien toch eens een account van een maand nemen ofzo. Kheb u dit bericht ook per ongeluk per pm verstuurd. Moet nog wat wennen aan de nieuwe lay out 🙂
pascal78 ow depri man.. set reminder BACK UP NEMEN externe HD... eigenlijk dees topicske wa uit het oog verloren.. ik zit nog ni halfweg vrees ik... :pale:
MIE Lestat schreefEerst en vooral, t is een verzameling deels ontstaan uit eigen rips, maar ook uit rips die door anderen zijn gedaan en die ik her en der op internet heb gevonden. Dus met deze, als iemand zijn eigen taperip hier ziet staan, bedankt !!! Waarom zet ik ze hier bij elkaar als t niet enkel eigen rips zijn ? Omdat de muziek uit Carat geweldig is, ten eerste, ten tweede omdat niet iedereen even handig is om sets te vinden op het internet, toch niet in deze mate, ten derde omdat ze schoon op chronologische orde staan :mrgreen: en mss ook toch omdak de moeite heb gedaan ze allemaal deftig te taggen en up te loaden 😛 Uitleg van hierboven omda'k niemand t idee wil geven da'k met hun taperips ga pronken, mijn bedoeling is gewoon : goeie muziek mag iedereen horen - ik zet hier gewoon bij elkaar wa'k tot nu toe heb, maar de echte helden zijn diegene die hun tapes online hebben gezet 😉 (in feite ben ik dan ook een held want er staan ook eigen rips bij 😃) Anyway, genoeg gezeverd : AUB hier zijn de links :cheers: daar ga ik ook mene tijd is voor nemen sé! is checken op 't eerste zicht scoor ik den oudste tape JeuJ! :pig: