nightwish dacht kom hier ook is buurten je hebt het er druk mee Lestat :bom: Leuk andere smilies :alien:
Lestat nightwish schreefdacht kom hier ook is buurten je hebt het er druk mee Lestat :bom: Leuk andere smilies :alien: Haha hier was t simpeler, maar ene post π
gizzmo999 Lestat... MERCI! Eindelijk terug enkele sets van héél in t begin ('94-'96) Thanks,those where the days!
MUC Ik heb hier nu een paar setjes van de Stefan afgehaald, hij heeft mij echt altijd kunnen bekoren, jammer dat hij het zelf allemaal een beetje verknoeit heeft want talent had hij zeker!
Lestat M.U.C. schreefIk heb hier nu een paar setjes van de Stefan afgehaald, hij heeft mij echt altijd kunnen bekoren, jammer dat hij het zelf allemaal een beetje verknoeit heeft want talent had hij zeker! Ik hou ook wel van Stefan zijn setjes π , vrij solide ook, maar in de periode 1998-2001 was t toch Philip die kop en nek boven de rest uitstak vind ik π
MUC eins fΓΌr eins Lestat, ge gooit hier ineens een jaar luisterplezier op t net waarvoor 1000 mal dank :mrgreen:
MUC moest er iemand dat setje van Stefan 22.07.01(2) al gedownt hebben. wie kent die naam van de track min. 48. men geheugen laat me echt in de steek :mrgreen:
Lestat M.U.C. schreefmoest er iemand dat setje van Stefan 22.07.01(2) al gedownt hebben. wie kent die naam van de track min. 48. men geheugen laat me echt in de steek :mrgreen: 't Wel lekkere schijf π maar spijtig genoeg ken ik maar weinig titels - in een club zeggen ze dat daar nooit ni bij over welk lieke da gaat : π
Lestat Lestat schreef Ik herinner me nog dat Jean s morgens toen een lieke draaide, zo'n heel bekend (maar titels is ni mijn sterkste kant ni π ) en dat toen volledig liet uitspelen - aangezien da lieke in die versie ongeveer een kwartier duurt, vrij bangelijke momenten en zweven tot en met π Ik hoor da lieke hier dus net op ne extreme cd da'k aan t afspelen ben - dus gelijk even vervolledigen (ben dus massa's blij da'k es nen titel van een lieke weet π) : The Mackenzie - Arpegia - bom van een zweefschijf als ge da hoort terwijl je al de hele nacht aan t geven zijt in carat en buiten iedereen naar t werk aan t rijden is π π π
Bobski Lestat schreefEerst en vooral, t is een verzameling deels ontstaan uit eigen rips, maar ook uit rips die door anderen zijn gedaan en die ik her en der op internet heb gevonden. Dus met deze, als iemand zijn eigen taperip hier ziet staan, bedankt !!! Waarom zet ik ze hier bij elkaar als t niet enkel eigen rips zijn ? Omdat de muziek uit Carat geweldig is, ten eerste, ten tweede omdat niet iedereen even handig is om sets te vinden op het internet, toch niet in deze mate, ten derde omdat ze schoon op chronologische orde staan :mrgreen: en mss ook toch omdak de moeite heb gedaan ze allemaal deftig te taggen en up te loaden π Uitleg van hierboven omda'k niemand t idee wil geven da'k met hun taperips ga pronken, mijn bedoeling is gewoon : goeie muziek mag iedereen horen - ik zet hier gewoon bij elkaar wa'k tot nu toe heb, maar de echte helden zijn diegene die hun tapes online hebben gezet π (in feite ben ik dan ook een held want er staan ook eigen rips bij π) Anyway, genoeg gezeverd : AUB hier zijn de links (t zijn er 173 maar sommige is A & B enzo dus ik schat dat t een goei 110 sets zijn π) π --- phpBB : The Protected Message is not copied in this quote --- Enjoy the music :cheers: Kzen ne fan van goeie retro, vroeger ging ik met de vlo no de Carat, khem daar wel enkele dagen gespendeerd... DIKKE FEEST!!!