hey gasten, da's niet meer eerlijk hé. wa hedde gulle gedaan met mij? Volgens enkele van mijn vrienden, die psychologie studeren, ben ik nu officieel een "zwaar" verslaafde. Aangezien dat het beluisteren van muziek nu het mijn dagelijkse handelingen beïnvloed en ik genoodzaakt ben om die handelingen dwangmatig uit te voeren, pas ik niet meer in deze maatschappij....
nee zonder zever, ... ik kijk dus tv tegenwoordig met mp3 speler aan. hoever kan het komen...tja, het "probleem" is dat bij dit lijstje er geen mindere nummers tussen zitten. je gaat van de ene extase naar de andere. en over lijstjes gesproken,... van de lijstjes die hiervoor zijn gepost heb ik nog maar de helft!
MASSH - I can see, is ene die ik vaak terug kom in de lijstjes, maar ik kan 'm niet vinden. ben wel héél benieuwd naar die schijf. als iemand die heeft op een ander channel, wil ik dit graag horen
de kwaliteit is soms wel bagger maar ik neem dat erbij, want nu heb ik de muziek tenmiste. wel, als ik deze muziek in redelijke kwaliteit heb, dan overweeg ik toch om DJ te worden. als is het maar voor mijn eigen...
man, man, man, 't is wreed toch... ik moet beginnen met werken om 08.00 's morgens, en toch blijf ik luisteren tot 02.00 's morgens. jezus!!
die van ThaMan zijn voorlopig toch de moeilijkste om te vinden... maar als ik ze vind, dan is het zeker de moeite waard!
ben nu eigenlijk pas aan't luisteren, maar als ge ziet dat ik van zondag 10.18 am tot 04.05 pm bezig ben geweest om 100 nummers te zoeken, dan weet ge dat k ze niet allemaal heb kunnen beluisteren. pas nu kan ik dat! en hoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ongelooflijk bedankt voor deze info, dat had ik niet alleen gekunnen. laat de lijstjes maar komen zou ik zeggen....
dus nogmaals, als iemand deze lijst heeft op venil, dan wil ik het uttermost doen om deze in mijn bezzit te komen.. think about it...
veel liefde en trance/house/techno/... vibes erover,
GrtzzZ,
Psqad
PS: i wil iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan het opstellen van "de" lijstjes.
PPS: nrg - i need your loving, is niet de versie die ik wou... ik herinner mij een versie van in de Cherrymoon die toch wat anders was... maar ik weet niet hoe die heet of ewaar ik die kan vinden. is er iemand die dat wel weet?? graag een reply for that!!
GrtzzZ,
Psqad