geweldige collectie !
Ik had een shitload tapes, opgenomen van Radio Galaxy in Noord Frankrijk, waar veel van de DJ's ook speelden. Ik woonde in Kemmel, en was 1 van de weinigen die haarscherp Galaxy kon ontvangen.
"Galaxy, ca renfoux ca renfoux, ca deblock ca deblock, GALAXY"
Elke zaterdag ging ik naar de Villa@the Holy Ghost. sinds de Barbie fuif. Met Lore (ferme blonde die met 1 van de italianen ginder in gang was), en Sandrina (becassine sur le cassine , c'est plakkasine), ook met nen italiaan in gang.. Je weet wel, dat nest italianen die geregeld met 3 of 4 man de auto in dook om elders in de buurt wat geld te gaan ophalen. If you were there, you know what i'm talking about.
Helaas zijn al die tapes van destijds kapot gedraaid, kheb er geen enkele meer over.
Maar wat een blast was de Villa in die tijd, ik heb geen een andere club zo goed geweten als de Villa in de kerk.
je kwam er rond 2 uur toe, en dan was het nog rustig, pas om 4u begon dat echt vol te geraken... En op de goeie dagen zat je daar om 16u nog altijd, maar nooit echt later dan 18 u, want dan trapte iedereen het af om nog op tijd thuis te kunnen douchen, wat chillen en dan naar de Rocca te trekken.
Misschien heeft Radio Galaxy nog al die opnames op archief/dat staan.
Was een geweldige tijd, zaterdag de Villa, en de dinsdag avond een herleving toen je dezelfde set van zaterdag nog eens fijntjes kon horen op de radio.
De laser in de nok van de kerk, het podiomke - met de gogo's , waaronder die met haar kort zwart haar , die was gewoon de bomb. De vuile parking... het straatje ernaar toe... Laurence die dan efkes haar speech gaf, met haar prachtige stem in die kerk...onge-evenaard gewoon. En opeens schluss gedaan, boeken toe en richting Kobbegem, waar het gewoon niet meer was wat het was.
Ik liep er rond, met de bijnaam "Flipper van Ipper", don't ask.