lemant geezsta schreefals er iemand een set wil hebben pm je maar ik heb er hier 1liggen nl At The Villa - The Church 1995 Live hier staat er eentje "live" uit 94 http://l3m4nt.blogspot.com/2007/07/91-92-94-r4v3p0st.html
Tijsje ik mis laurence... 'k weet nog dat ze binnenkwam met een draperie rond haar. man, die kon er wat van!
atthevillaboy jo is er iemand dat de cd's nog in het dubbel heeft van at the villa of die deze รจรจns kan copieren? zou wel leuk zijn moest ik deze nog kunnen bemachtigen ๐
Anobe Ik ben op zoek naat at the villa tapes van den tijd in kooigem. Eventueel digitaal. Groetjes, Anobe
Anobe Ik ben op zoek naar at the villa tapes van den tijd in kooigem. Eventueel digitaal. heb daar een reuze tijd gehad, wekelijks en dit drie jaar aan een stuk. Groetjes, Anobe
Anobe scalle schreefThe A-side is done ! send me a mail and you'll get the link. If you have any music from At The Villa send it to me. scalle ๐ Laat maar komen die villa tapes. Dank u, Anobe
Anobe Anobe schreefIk ben op zoek naat at the villa tapes van den tijd in kooigem. Eventueel digitaal. Groetjes, Anobe Dank u Ze zijn fantastisch, We Want More !!!! let's have a party for old times sake 8) :twisted: :-o
Anobe Richman schreefscalle schreefHallo, Iemand geintresseerd in het sharen van At The Villa Tapes uit de tijd dat ze in Zellik waren, of H2O(eventueel:Extreme,Carat,enz...) ๐ Scalle Yo man dan ben je bij de goede man tercht gekomen ATV; ik denk zoon 20 tapes H2O; ikdenk zoon 40,50 tapes allemaal uit de golden years! Heb je een link waar we die kunnen downloaden, dan kunnen ook wij even terug naar de golden years Thx Anobe
StevenR_73 At The Villa 14/03/1993 [hide]VILLA pw = retro[/hide] enjoy! als iemand het eerste nummerke op kant a weet, gracias ๐
rizzo Munch on this my fellow friends: Johan @ At the villa (The Church) 03-04-1994 [hide][/hide] [hide][/hide] 't ene plezier...
Psytox StevenR_73 schreefAt The Villa 14/03/1993 [hide]VILLA pw = retro[/hide] enjoy! als iemand het eerste nummerke op kant a weet, gracias ๐ En de track op 10 minuten ook aub, juist na diene Suburban Knight. Pretty please!
Anobe scalle schreefHallo, Iemand geintresseerd in het sharen van At The Villa Tapes uit de tijd dat ze in Zellik waren, of H2O(eventueel:Extreme,Carat,enz...) ๐ Scalle Laat maar komen die tapes wij allez ik ben er zeker en vast al super fan van. Greetz Anobe