Maar ze bieden die wielen wel speciaal aan voor die kast en ze staat nog niet eens gevuld met platen!
Die dikke wand van die kast is namelijk hol!!!
Maar ge hebt gelijk Tomaz is idd om problemen vragen... toch wil ik er een oplossing te vinden. Ik ga mij nu dus pluggen halen en wee u IKEA als ze dan nog krak zegt dan zet ik er een dubbele plaat op vanonder, customizing the recordcase. Heb trouwens geen zin om die vol te steken om dan nadien alles er terug uit te halen speciaal hiervoor. 😃
@ Videohunter : Ahn ge komt maar af ehn, New Beat en ouwe Frankurt alom hier ;-) Zondag ga ik niet op de beurs staan want vrijdag is het LC meeting, en zaterdag ist hier dikke feest! Den 18de oktober gaan we trouwens naar een Omen reunie, wel toevallig weer dat hier dan ook zo'n speciaal event doogaat... grrr... majja tzal daar ook wel stevig boeketrance worden denk ik!
Betreft die Adamski moet ik passen, ben echt gene krak in titels hoor, toch had ik dit weekend eens het gevoel wat te weten tot Aimé zijn willeke begon door te drijven met speciallekes... I like it 8)