beste serie ever - en er is ondertussen al heel wat gemaakt hé
ik werd ooit es gestraft omdat ik een slecht rapport had en mocht die eerste vrijdag van het paas of carnavalverlof niet uitgaan, maar mijn vader zei 'da's geen ramp jongen, er start trouwens een goeie serie vanavond - blijf maar es braaf tv kijken' :-)
en ik heb nog nooit zo'n toffe straf gehad
ik heb de serie toen gevolgd, een paar jaar later nog es helemaal op video gezien (er was ne student op sint-lukas brussel dien verkocht die)
en dan een paar jaar geleden seizoen 1 gekocht op dvd - drie jaar lang petities getekend om seizoen 2 ook in europa gereleased te krijgen en dan niet zo lang geleden eindelijk het hele pakket op DVD in mijn bezit gehad en een vieze marathon gedaan.
ik denk dat ik de serie nu al drie keer heb gezien en als het binnekort herfst wordt, begin ik er weer aan 🙂
Er zitten zoveel schijnbare details en zulke boeiende personages in dat dat dus steeds weer een evenement is
de film vond ik ook heel goed, hoewel die de kritiek kreeg té druk te zijn - tja, hij wou ook al die energie in 2 uur steken hé - da's iets anders dan een televisie-serie
ook slecht nieuws; mijn favoriete personage major briggs is onlangs overleden, allez - dien acteur hé