Thompson schreefAimé le Chevalier schreefThompson schreefLeuk om da hier allemaal is te lezen, plaat is idd Live in Houston van JM Jarre..tzijn de paaswensen in alle talen....en dan 'Bonne Nuit.....' wat ik ook veel gebruikte was de live intro van Yello....'and I give You...Yellooow....en gaan 😃
Hallo, ik vermoed dat je Mike Thompson bent? De opname komt van een cassette als je aan het draaien was in de BBC ik denk in 1989. De reden waarom ik die cassette wou was omdat je toen die avond "Voetbalknieën" van Ton Lebbink hebt gedraaid. Een plaat waar ik toen op zoek naar was en die tameijk duur ging. Een andere veel gebruikte intro was de liverversie van "Can you feel it" van The Jacksons. Caaan you feeeeeeel it ....!!!
Voetbalknieen van Ton Lebbink, die plaat heb ik echt wel gelanceerd toen...draai nog steeds hoor, elke week in Cherrymoon. Heb toch veel parels voor de zwijnen liggen, mn collectie gaat terug tot 79...een 30.000 vinyls nu...kga toch eens wa juweeltjes opdiepen voor een setje te posten hier... Carlos Peron, Aux Paires, Kissing The Pink, Seven Windows, Henri Béjart, moetk nog doorgaan? love , peace & respect...
Ton Lebbink was toen de plaat die iedereen moest hebben, er werd tot 7.000 BEF voor de singel gegeven. Je hebt idd heel wat pareltjes gespeeld toen, "Sex without Stress" van Au Pairs, "Greenham" van Kissing the Pink, "12 o'clock Mambo" van Seven Windows, "Superdub" van Supermax, "Sucker for a pretty face" van West Philips, "Sexual Rapping" van T Ski Valley, enz. De vrijdagavonden in de Zipper waren legendarisch, heb daar goede herinneringen aan. Ik wist niet dat je nog draait in de Cherry Moon, zal eens moeten afkomen.