SpAcErR Vorige zaterdag heeft onze dochter Marie haar eerste kreet geslaken. Een flinke meid van 3,300 kg en 52 cm groot.
foolish_mind Van mij ook nen dikke proficiat gewenst met je vaderschap ๐ En aan de moeder ook natuurlijk ๐
back_to_the_90s dikke proficiat spacer en doe ze thuis de goeiendag van hier hรฉ ๐ en als we dan toch beginnen over geboorte :mrgreen: dees is den tweeling van mijn zus. Luca & (mijn petekindje) Lili, geboren op 13 juni 2008
Dr_Poppers Proficiat, Spacer! Ziet er een schoon kindje uit! (Als ze achttien is, mag ik ze dan mee uit nemen? :mrgreen: )
SpAcErR Dr. Poppers schreefProficiat, Spacer! Ziet er een schoon kindje uit! (Als ze achttien is, mag ik ze dan mee uit nemen? :mrgreen: ) Op je gemak he! ๐ Bedankt allemaal!
dj_neo Dr. Poppers schreefProficiat, Spacer! Ziet er een schoon kindje uit! (Als ze achttien is, mag ik ze dan mee uit nemen? :mrgreen: ) Ge zult teveel rimpels hebben. Ze zal ideaal zijn voor mij :twisted:
Dr_Poppers dj_neo schreefDr. Poppers schreefProficiat, Spacer! Ziet er een schoon kindje uit! (Als ze achttien is, mag ik ze dan mee uit nemen? :mrgreen: ) Ge zult teveel rimpels hebben. Ze zal ideaal zijn voor mij :twisted: Bah nee, tegen die tijd zit ik in mijn midlifecrisis en naar 't schijnt helpen meisjes van achttien daartegen! ๐ :eye:
back_to_the_90s ja maar ni vergeten dat de jeugd van nu jumperkes zijn en worden hรฉ. die hebben het ni voor oldschool :mrgreen: tenzij dat de spacer ervoor zordt dat da meiske echt cultuur mee krijgt ๐