ik had me voorgenomen niets meer te 'posten' op dit forum want voor mij is deze tribute geweest wat het is....
ik, die als volslagen leek, een tribute maak van een programma dat ik nooit gehoord heb. Dat wil niet zeggen dat dergelijk programma niet nauw aan mijn hart ligt. Ik heb het eenzame hartenbureau ook nooit gehoord maar ik kan wel inschatten wat voor een waarde het had. Idem Teknoville!
Aan Sirocco > Ik volg uw commentaar volledig maar ik stel me ook de vraag, wat maakt het nu nog uit als twee heren voorbij de 40 vertellen over hoe het was 15 jaar geleden .....Denk je echt dat rudy en renaat nog zin hebben om ons in kleuren en geuren te vertellen over hun muziek, hun teknoville, hun party's.....? Ik wil maar zeggen... je zit daar niet tegenover een Tom Helsen...
Wat wil je liever weten over Tom Barman... Wat in zijn frigo zit ... of wat hij nog weet van zijn allereerste plaat en in welke studio dat juist was.
Nogmaals ...ik snap uw commentaar .... maar ik weet van mezelf...als ik begin over elektronische muziek tegen zulke icoonen dan maak ik me pas belachelijk ....
dus dan heb ik het liever over dingen die TOTAAAAAL irrelevant zijn
want als je een echte muziekfreak bent, Sirocco, dan weet je ook wel..over muziek moet je niet zagen en zwansen....maar gewoon luisteren!!!!
Maar, alles kan inderdaad beter en inventiever, zoals uw nickname...
Pieter.