jasper Pieter Van Nieuwenhove schreefheeft iemand die onderbreking nog op tape ????? dat zou pas feest zijn ! Pix. bij stubru zullen ze dat zeker nog wel ergens in hun archieven hebben steken ๐
Psytox ik vond die teknoville avonden echt super dus ik hoop dat er tenminste een glimp van die sfeer door de radio komt gekropen ๐
lemant jasper schreefPieter Van Nieuwenhove schreefheeft iemand die onderbreking nog op tape ????? dat zou pas feest zijn ! Pix. bij stubru zullen ze dat zeker nog wel ergens in hun archieven hebben steken ๐ dat dacht ik ook, maar blijkbaar zijn zelfs de sets van de party's weggesmeten/gewist ... mochten ze nog in het archief steken zouden ze er hier niet om vragen hรฉ ๐
Pieter_Van_Nieuwenhove Heeft iemand een betere versie dan you tubes van golden girls kinetic - frank de wulf rmx - keuze van jeroen roppe Thx!!!!!!!
Technolab indien ge gene radio in de buurt hebt www.stubru.be en daar de webradio starten of in winamp ctrl + L en dan een van die links zetten van hierboven ๐
lemant Technolab schreefdankzij mij da ge die nu hoort ๐ En dankzij mij da ge nu Velvet hoort :mrgreen:
Wanni lemant schreefTechnolab schreefdankzij mij da ge die nu hoort ๐ En dankzij mij da ge nu Velvet hoort :mrgreen: :thumleft:
back_to_the_90s lang geleden dak Preacher Man nog is gehoord had. waarom eigenlijk met de naam switch begonnen hรฉ :roll: teknoville klinkt toch 100000 beter :mrgreen:
lemant yopla, Outlander ... die duikt tegenwoordig weer heel vaak op bij elektro-dj's van de nieuwe lichting.
back_to_the_90s welk lieke is da nu? als ik ni mis ben dan is da het begin van yves & the fly hunne set.
lemant back to the 90's schreefwelk lieke is da nu? als ik ni mis ben dan is da het begin van yves & the fly hunne set. zou kunnen, vage herinneringen ... ๐ draaiden die niet samen in afwachting van iemand die te laat was ofzo?