- Standard
En dat is alles waar ik tot nu toe voor de volle honderd procent in geloof.
Bruhhe wordt niks en zal hopelijk eens wat fiscale inspectie krijgen... Hebben zoals de laatste jaren weer voor veel geld een hoop tweederangsspelers gekocht. :roll:
Anderlecht zie ik nog wel wat groeien maar da's ook geen kern om kampioen mee te spelen; hebben ook kwistig gestrooid met geld terwijl de CL-pot niks zal worden. En wat een loonkost hebben die mannen voor een halve ploeg die constant in de lappenmand ligt!
Beide ploegen hebben precies ook dikwijls gekocht om te kopen. Kijk eens naar het beleid van de Grote Drie van de laatste mercato's en vraag je dan eens af waar de duiventil staat... :roll:
GBA en Cercle voor mij (weer) de verrassingen, aangevuld met KVM (paar plaatsjes hoger dan vorig jaar?).
Genk zal het ietsje beter doen als vorig seizoen maar (hopelijk) geen Europees...
En "het project" AA Gent zal af en toe wel wat laten zien, maar zal hoogstens meedoen voor een UEFA-cupticket. Uiteraard hoop ik op een 0-5 en 7-1 overwinning van Standard waarna Louwagie en Dewitte ROOD van schaamte kunnen afdruipen... (al gemerkt dat de uit-truitjes van dat indianenvolk dit jaar rood-wit zijn? Misschien voelt MPH zich wat beter op zijn gemak dan :twisted: )
Veel kandidaten om te zakken of de barrages te spelen... Onder andere Bruhhe wegens financieel gesjoemel; Bruhse burhemeester die de druk van D'Hooge en Devroe ivm nieuw stadion beu is en de controle erop afstuurt, vuile was komt buiten en verplichte degradatie: ideaal! :twisted🙂, maar voor mijn part zowat alle West-Vlaamse ploegen. 'k Sta niet afkerig tegen een West-Vlaamse onafhankelijkheid met een eigen voetbalcompetitie (dat daar Kortrijk, Roeselare, Z-W en Bruhhe maar wat betonvoetbal gaan brengen; ook leuker wanneer zo'n paljas als Matthijsen dan in "buitenlandse" loondienst is) :mrgreen: , en natuurlijk Tubize (hahahahaha) hoewel zo'n barakkenploeg als underdog wel mag stunten tegen pakweg Gent, Genk en zeker in de derby tegen Anderlecht.
Dit jaar ook weer hoofdrollen voor de arbitrage, het komische duo Matthijsen & Devroe, M. D'Hooge en F. "Billy Turf" De Keersmaker en de Belgische flut-sportpers.