droperke kan iemand mij helpen k zoek tim buelens wil graag weten wat voor gast het is heb hem paar maanden geleden ontmoet in illusion
Stanne droperke schreefkan iemand mij helpen k zoek tim buelens wil graag weten wat voor gast het is heb hem paar maanden geleden ontmoet in illusion Tof, tgaat hier nog een datingsite worden ook :mrgreen:
Stientje Stanne schreefdroperke schreefkan iemand mij helpen k zoek tim buelens wil graag weten wat voor gast het is heb hem paar maanden geleden ontmoet in illusion Tof, tgaat hier nog een datingsite worden ook :mrgreen: LOL jeeeeeeuj :-) dan geraak ek toch misschien ooit nog es van straat hahaha :p
back_to_the_90s Stientje schreefLOL jeeeeeeuj :-) dan geraak ek toch misschien ooit nog es van straat hahaha :p als ge e speciaal geval zoekt dan zijde hier wel opt juiste adres :mrgreen: tzit er hier vol van ๐
droperke niemand die hem kent??? k weet dat vaak daar zit en meestal via zoiets vind je iemand terug dan word het maar een dating site ๐
varth Stientje schreef LOL jeeeeeeuj :-) dan geraak ek toch misschien ooit nog es van straat hahaha :p ben single, maar ik hou wel niet zo van Illusion ๐ Is dat een probleem :mrgreen:
droperke ja maar kent iemand tim buelens nou hij woont ergens in zemst ik woon in elewijt ben hem nog niet tegen gekomen
Stientje lol, das hier precies een spionagebedrijfke haha.... moest ik tim buelens noemen... kzou me al fameus "wanted" beginnen voelen :roll: greetz, stientje
Stientje Nostalgie90 schreefBen je soms zwanger van dien Tim? :mrgreen: ELABA GIJ!! :p tzou er nog aan mankeren... als er twee dingen ni samengaan dan ist stientje & zwanger worden of zijn lol... kortsluitiiiiiiing :-)
Dr_Poppers kan iemand mij helpen k zoek mijn brein wil graag weten of 't nog werkt het is heb het vorige week verloren in La Rocca
Stientje Dr. Poppers schreefkan iemand mij helpen k zoek mijn brein wil graag weten of 't nog werkt het is heb het vorige week verloren in La Rocca hoe kunde nu iets kwijtgeraken da ge nooit hebt gehad tssssss :p hihi :twisted:
Nostalgie90 Stientje schreefNostalgie90 schreefBen je soms zwanger van dien Tim? :mrgreen: ELABA GIJ!! :p tzou er nog aan mankeren... als er twee dingen ni samengaan dan ist stientje & zwanger worden of zijn lol... kortsluitiiiiiiing :-) pssssst t'was tegen droper ๐ zet gerust, dat had ik niet gedacht van U zenne
Nostalgie90 Dr. Poppers schreefkan iemand mij helpen k zoek mijn brein wil graag weten of 't nog werkt het is heb het vorige week verloren in La Rocca een paar "nief alkalinepillen" en Uw brein is even fucked up als daarvoor ๐