eigenlijk simpel,min 1e stappen in nightlife,waren in den bocca op 14jarige leeftijd!(had oudere vrienden uit gent,haha)daarna had ik de hemel gevonden in atv te kooigem!werkelijk op alle gebied toen! een openbaring voor mij!!!in alles!!daar ontstond mijn idee omtrent feestjes of werken in nightlife!omdat ik al enkele jaren werkelijk alles chekte op dit gebied...kende ik iedere big belgium dj van toen pertsoonlijk!en phi-phi,laurent,johan of...waren toen close friends!1e voodoo-eclipse was zo'n sucses!dat de eigenaars van carioca het licht hadden gezien...mij een voorstel deden....enja bal was aan het rollen....wa dj's betreft,ik boekte die,dit was 1 van de dingen van mijn werk....ideen deed ik overal op!van amsterdam over belgie tot parijs of duitsland!!als ik iets doe is dit 24/24,7/7 dus toen was ik dag en nacht actief en present in de housescene!!zo maak je vlug contacten....en met die contacten werk je of is er veel mogelijk....die vriend van u ken ik nie!dus als die er werkte was dit na ik!voodoo-eclipse2 was mijn tijdelijke begrafenis!haha,er was nog periode van ong. jaarke cirao na ik....ik heb in cirao maar met 1 iemand gewerkt!mn.moussa ofte mouss. enja 1e vodoo...tesamen met yves ofte spacid!dus alles wat of hoe ivm cirao toen gebeurde met personen waar ik een band mee had!!! contacts are everything!!!!....