djginod schreefPost die van Lazer zoiezo maar....
Maar de glorietijd van Qu lag volgens mij VOOR de opening van Club X, dacht ik hoor... Rave FM, man man man, in het begin klonk dat echt slecht zeg. Ik heb de begintapes van Rave FM nog wel ergens liggen. Ze draaiden er trouwens ook een opname, die lange tijd op Lazer gedraaid had, in 1991. Heb dat toen ook compleet opgenomen, want op rave fm draaide men de tape zonder lazer jingles (offcourse). Maar moet wel dezelfde DJ geweest zijn dan.
Heb nog opnames van Channel X, live vanuit de Q. zomer 1992. Zal eens kijken wat ik ervan nog heb. Maar volgens mij is Club X 31 dec 1992 open gegaan toch ?
In welk forum moet ik die links zetten?
Dat Rave slecht klonk kwam vooral door de geringe ontvangst denk ik.. veel ruis nu en dan, maar ja daar konden de zenders weinig aan doen.
Is club x niet op 31/12/1994 geopend?
Staat hier overigens (gevonden met google, lol) https://www.legendaryclubs.com/clubs/club-x
"In de kleinere zaal werd er zachtere muziek gedraaid door MCT."
Daar heb ik ook nog 3 tapejes van (op Rave FM), 's zondags draaide die daar en was altijd vage acid/techno allerlei.
Anyways, de periode daarvoor heb ik ook nog meegemaakt in de Qu (lucky me). 'k Was toen 16,5 ofzo Ik heb het altijd al'n beetje spijtig gevonden dat ik geen 2j eerder was geboren dan had ik het Globe tijdperk ook nog gekend. Niet dat je me hoort klagen ๐