cherryman schreef keimi schreefdie United Colors is een 4-kante groene flyer met witte text als united colors of... house en ik wist niet dat dit ook KAOS was..? Ik heb ze gelukkig nog allemaal de flyers :mrgreen:
Als ge die eens zou kunnen scannen maakt ge mij zo gelukkig als ne kleinen met ne spek ! :idea: Ik heb namelijk enkel die klein die van het net komt;
Zal ik doen, heb thuis geen scanner maar hier opt werk wel ;-)
Heb denk ik alle CM flyers van eind 93 tot 96 maar ik doe ze niet weg.
Deze is denk ik van 96-97 als ik me niet vergis????
Ben zelf ooit eens 1 zak met wel minimum 30 CM cassettes kwijtgespeeld aan iemand die bij ons in de buurt op kot zat en naar buitenland vetrokken is na zijn laatste jaar. Had al mijn cassettes mee, en dat heb ik me al 1000 keer zwaar beklaagd ja!!! :twisted:
Ook had ik ooit nog een zwart oranje CM pull, ook al lang weg jammer genoeg... ken je deze?
Heb nu nog enkele VHS video's uit Cherry Moon '89 Niet goedkoop en erg zeldzaam, maar als ge interesse hebt voor uw verzameling
Ik ken maar 1 club waar we ooit allemaal eens met onze handen in elkaar stonden te jumpen op den dansvloer! Zo'n herrinering ga ik hopelijk nooit meer vergeten. CM is bij mij afgesloten nu, de laatste echte retro was voor mij met kerst en 20Y YDR.
Soit, leuk dat jullie alles bijhouden van de Cherry.
keep it alive - respect guys!