heb sinds 2 weken ook de iPhone 3G. is gewoon een fantastisch toestel! in het begin had ik wat problemen met de push email dienst van mobileme, maar sinds enkele dagen is dat allemaal opgelost. je moet de iPhone niet echt bekijken als enkel maar een (dure) gsm. het is ook nog een iPod (mijn gewone iPod heb ik ondertussen al verkocht) maar vooral het draagbare internet is wat em voor mij zo aantrekkelijk maakt: overal mails kunnen ontvangen (incl. office en pdf attachments kunnen bekijken) en versturen is echt wel handig voor mij (heb het veel nodig voor men werk), webpagina's die worden weergegeven exact hetzelfde als in een normale browser (ook de bookmarks van je browser thuis en op het werk worden overgenomen). appointments en contacts die direct gesynced worden met je desktopcomputer… ook de speciale myspace en facebook applicaties voor de iPhone zijn super (die gebruik ik ook dagelijks voor men werk)… of ff snel een routebeschrijving of straat opzoeken via de speciale google maps applicatie is ook best wel handig.
dus voor "professionals" is het echt wel een heel handig toestel (ook dankzij de fantastische interface) en goedkoper en praktischer dan altijd een gsm, ipod en laptop te moeten meesleuren.
en'k ben gewoon ook een mega Apple fan :mrgreen: