Dr_Poppers rizzo> schreefDe lokatie en het interieur zijn zeker de moeite waard. In de dezelfde galerij vind je trouwens ook de beste pralines van heel BelgiΓ«: CornΓ© (fuck die Marcolini bocht). Men leert hier toch wat bij! π Gelukkige is een chocoladeverslaving volledig legaal!
StevenR_73 back to the 90's schreefals ge ni weet waar naartoe met die doos,ik wl ze gerust komen halen zenne :mrgreen: als ze geript zijn parkeer ik ze bij u, backup π Steve Cop @ Private Party Tilburg (NL) 1993 this is for one happy boy :mrgreen:
Psytox ha, ik wist ni eens dat die exposure een club was, dacht altijd dat ze met die exposure mix gewoon een producer bedoelden... serieus we gemist blijkbaar. Tnx Steve... aan't genieten van da setje!
back_to_the_90s StevenR_73 schreefals ze geript zijn parkeer ik ze bij u, backup π dat staat genoteerd ze maat :mrgreen:
Psytox StevenR_73 schreefback to the 90's schreefals ge ni weet waar naartoe met die doos,ik wl ze gerust komen halen zenne :mrgreen: als ze geript zijn parkeer ik ze bij u, backup π Steve Cop @ Private Party Tilburg (NL) 1993 this is for one happy boy :mrgreen: ahahaha, tnx a lot dude. Appreciated π Da wordt morgen naar't werk rijden via een heel lange omweg. Hopelijk wa file nog ook. :mrgreen:
Steve_Cop Psytox schreefha, ik wist ni eens dat die exposure een club was, dacht altijd dat ze met die exposure mix gewoon een producer bedoelden... serieus we gemist blijkbaar. Tnx Steve... aan't genieten van da setje! Exposure rxs op plaat zijn van Maurits Paardekoper. Staat totaal los van club exposure. Maurits werkte bij Outland Records in Amsterdam. Steve
Psytox aha, cool. Just es gaan zoeken op discogs, maar dat beestje kost een vlotte 45 euro en da betaal ik er toch nie voor... helaas. Nuja, kwestie van zoeken eh op de tweedehandsmarket π edit: of op beatport :mrgreen:
Dr_Poppers Psytox schreefaha, cool. Just es gaan zoeken op discogs, maar dat beestje kost een vlotte 45 euro en da betaal ik er toch nie voor... helaas. Nuja, kwestie van zoeken eh op de tweedehandsmarket π edit: of op beatport :mrgreen: Een Alec Empire-schijf zou ik hier wel makkelijker op een rommelmarkt of tweedehandsplatenwinkel kunnen tegenkomen; ik zal mijn ogen openhouden (en als je de plaat zelf al gevonden hebt, hou ik zelf wel - inderdaad lekker nummer)! π