ja wat lagoa betreft. Menen is gekend voor zijn hard-drugprobleem. Daarbij komt nog dat het daar een overrompeling is van Franse drugtoeristen.
Op zich heb ik niets tegen op druggebruik zolang het in een happy sfeertje gebeurt en buitenstaanders niet op een negatieve manier lastig gevallen worden. Heb er niets op tegen als er iemand tegen mij komt zwanzen met een pint te veel op of in een trip zolang het niet agressief is (meestal is dat niet het geval, en draait het op een plezante bedoening uit). Ik ga er van uit dat het discotheek publiek zelf volwassen genoeg is om hun grenzen te trekken. Helaas is dat niet voor iedereen zo, maar ja dat is een probleem van alle tijden. Helaas komt lagoa ook in het nieuws met vechtpartijen, spijtig want denk dat het op technogebied nog steeds een vooraanstaande club is.
Maar idd, een ex-collega van mij is daar ooit es op de vlucht moeten gaan omdat hij van een bepaalde gast geen drugs wou kopen. Paar doorgedraaide Fransen hebben hem tot aan zijn wagen achtervolgd met een gebruikte spuit. Niet echt gezellig en een reden om niet meer terug te keren.