Turkije niks voor mij... hou niet van fabrieken hotels... 1000 kamers, 70 zwembaden, kei veel volk en all in is net aan mij besteed.
Gardameer is prachtig, heb over een jaar of 5 nog in Riva of zo gelegen.
USA, zoals Poehaa zegt.. vergeet zeker Highway One niet... van SF naar LA, is gewoon prachtig en stop onderweg zeker in santa barbara, monterey en war Clint Eastwood burgemeester is (kan er even niet meer opkomen). Ergens daartussen is er ook zo een waterval die op het strand uitkomt en dus ook prachtig is, en misschien zie je wel walvissen... en zeker ga je 1000'de robben zien. Zwemmen is er wel afgeraden daar het water er ijs en ijs koud is. Bijna in LA ga je misschien in de verte ook "Neverland" zien...
Las Vegas, ga ik ooit terug naar toe als men dochter groter is... dat is gewoon nie normaal ! Ge moet daar gewoon zoveel mogelijk hotels bezoeken, zijn al pretparken op zich en pak zeker ook een MEGA buffet mee door voor 10$ (all u can eat) ... dat was iets dat het ongeloofelijke overschreid ! Pak ook zeker een mega lekkere burger mee door bij "Carls Jr"... Yeah Right ! Er is zoveel te zien en over te vertellen.. nie normaal.
Toen ik er was in 1997 in "Santa Monica" waren ze net een scene op aan het nemen van baywatch... Carmen Electra zag er in het echt nog lekkerder uit dan op TV 😛 Heb er nog pics van (normale).