lemant schreefrizzo> schreef ben laatst op een site gestuikt waar de links van setjes van de blogs van Steven R en als ik me niet vergis ook die van Lemant zomaar geript zijn zonder hen beider als "bron" te vermelden.
daar heb ik dan ook meteen voor gemaild om de link eraf te halen, wat na enig aandringen is gebeurd ... ik vind dat ook helemaal niet kunnen
allez ja, ik veronderstel dat we het over dezelfde site hebben (was dan nog van één van de members hier)
Die liveset is idd verwijdert de volgende dag zoals ik gezegd had.
Daarnaast uploaden wij ook bijna dagelijks zelf livesets waar wij tijd en/of geld hebben moetten insteken die je de volgende dag op bijna elk Belgisch forum ziet.
Gelukkig zijn er nog mensen die livesets insturen via mail (tientallen per dag) en oa. Thaman van hier op het forum. Hier pikken wij dan de livesets uit die ons het meest kwalitatief lijken.
Tussen deze mails steken natuurlijk livesets van andere weblogs en fora waar wij de oorsprong niet van kennen, dus word het moeilijk voor ons om uit te kijken welke we wel mogen posten of niet.
Het is dus een beetje geven en nemen wat we doen.
Wat wij tegenwoordig doen is de link van onze weblog in de download link plaatsen (Bv. Megaupload- file comment)
Anyway mijn excuses als jouw weblog geleden heeft in de tijd dat je link op de onze stond 😉