Ik. Veel dj's hadden daar hun eigen uurtje op de radio: ik weet nog: Pierre, Deg, Sven, St.-Nick (Jungle was dat, hij is trouwens ook beter gekend als Nick Holder, de gevierde house producer). De rest ben ik vergeten maar het waren er echt véél.
Er waren daar trouwens nog flyers van: Radio Crystal in het groen op transparante plastic (grootte: 1/4 van een A4)
Er heeft ooit eens een weekprogrammatie met alle uitzenduren in de Outsoon gestaan denk ik. Men heeft al mijn Outsoons weggesmeten, anders kon ik het zo voor je opsnorren.
Met veel chance als de wind goed zat en als ik wat met de antenne speelde kon ik Crystal ontvangen. tss, dat waren de tijden, je moest toen nog iets overhebben om je favoriete muziek te kunnen beleven en beluisteren. Ik heb vandaag voor 3 gig aan sets van Kenny Larkin, Derrick May, Juan Atkins en Carl Craig binnengetrokken met een klik op de knop, het zou vroeger niet waargeweest zijn. Het leven is veel te goed en megacomfortabel maar we beseffen het niet.
Kent er trouwens iemand die piraatzender uit het Brusselse die rond '97 ganser dagen tapes vanuit de Who's Who's en La Rocca uitzond? Ze zaten echt op zo'n rare frequentie (ik denk 87.5 FM en je diende de zoeknaald op de radio dan zelfs n og wat naar links te draaien om écht goeie ontvangst te hebben :lol: ). Ze zonden gewoon die tapes uit, geen reclame, geen naam van radiostation.