stessel Zalig filmke...allรฉ...foto's in een filmke gegoten maar 't zijn wel veel foto's. Brings back memories. Een pak gekend volk tegengekomen. ๐
rizzo had het een hele tijd geleden al 'ns tegengekomen. zelfs mr. Enterprise is daarop nog te zien 8)
poehaaaaa als ik zoiets zie denk ik altijd: geen gsm, geen internet, maar verdoemme 2x zoveel plezier !! Gewoon ne vette bass en een plastieken zakske in uw broek :mrgreen:
Matthias poehaaaaa schreefals ik zoiets zie denk ik altijd: geen gsm, geen internet, maar verdoemme 2x zoveel plezier !! Gewoon ne vette bass en een plastieken zakske in uw broek :mrgreen: Toen al last van hyperventilatie? :mrgreen:
Stanne poehaaaaa schreef een plastieken zakske in uw broek :mrgreen: :mrgreen: Een partieke noemde wij da. Da zeggen ze tegen diamanten ook :mrgreen:
jeec426 ja godverdomme. Weer gans mijnen dag naar de zak door diepe gevoelens van heimwee. wa nen tijd jongens
funkadelic_groovestar filmke blijft super,is volgens my setje van Philipke,ik gooi hem regelmatig nog eens op. Groetjes
dj_neo Yep, wavecatcher flight D... is een superplaat. Is hier al een paar keer ge'ID'd geweest. ๐
Kinkyjules Don Cabron schreefWeet iemand soms de naam v die heerlijk zweefplaat in de laatste minuut?! Als afsluiter Banderas - This is your Life, machtige plak