elkewelke, ik ben zeker geen racist die ze allemaal over dezelfde kam scheert, integendeel
maar geef toe dat er een REDEN moet zijn waarom er zovelen naar hier komen én blijven, ondanks dat ze zoveel klagen over racisme etc.
komaan, ga jij naar een land verhuizen waar je scheef bekeken wordt? neen, waarom doen zij het dan in godsnaam? anyway, ik zou het ook doen wanneer ik met een bmw kan rijden op mijn 18e, versta me niet verkeerd, het valt enorm duidelijk op dat ze van thuis uit geen frang krijgen (wij kregen zomaar 1000BEF per week, neen?), maar als die mensen dan toch zoveel klagen over racisme, waarom blijven ze dan niet bij hun eigen land? waar is het nationalistisch gevoel naartoe? moeten ze supporteren voor Turkije of voor België?
volgens mij komt de pater familias naar hier voor het vele kindergeld dat ze hier zomaar ontvangen, 8 kinderen die 8 kinderen krijgen... dat wordt al een leuk bedrag
de mater familias die moet mee want die heeft niets te zeggen
en de zoons gaan ook mee want ze krijgen tesamen 1 bmw, en mogen dan met hun andere genoten wat rel schoppen op straat want ja, is er hier nog iets anders te doen in België? ik dacht het niet (werken of unief, ja dag Jan!!)