Flasheur wat ik me afvroeg: speelt gij soms ook nog setjes met hedendaagser werk? want daar vindk precies geen info van trg, terwijl da setje van u van op het tribefestival arlon toch heel geregeld hier de revue passeert ๐
Enterprise Flasheur schreefwat ik me afvroeg: speelt gij soms ook nog setjes met hedendaagser werk? want daar vindk precies geen info van trg, terwijl da setje van u van op het tribefestival arlon toch heel geregeld hier de revue passeert ๐ zekers, zal binnenkort hier eens een paar setjes posten............
discobar-leuven hey joneske maat , passeer eens in de winkel als ge tijd hebt he ๐ greetz gerry (discobar)
model500 hey franky, mischien niet de juiste topic maar ik vroeg me af of gij die aflevering van jambers over u nog liggen hebt, als da moest zijn mag je die altijd posten!!!! heb er hier al is achter geluisterd maar heb er nog geen reactie op gekregen dus.... alvast mercikes he m8!!!! ๐
Enterprise model500 schreefhey franky, mischien niet de juiste topic maar ik vroeg me af of gij die aflevering van jambers over u nog liggen hebt, als da moest zijn mag je die altijd posten!!!! heb er hier al is achter geluisterd maar heb er nog geen reactie op gekregen dus.... alvast mercikes he m8!!!! ๐ heb die nog ergens liggen ja maar waar, zal is zien as ik tijd hem....... 8)
model500 Enterprise schreefmodel500 schreefhey franky, mischien niet de juiste topic maar ik vroeg me af of gij die aflevering van jambers over u nog liggen hebt, als da moest zijn mag je die altijd posten!!!! heb er hier al is achter geluisterd maar heb er nog geen reactie op gekregen dus.... alvast mercikes he m8!!!! ๐ heb die nog ergens liggen ja maar waar, zal is zien as ik tijd hem....... 8) ok m8,thx!!!! ๐
Trab After schreefwtf??? jambers interviewt franky jones??? Ja, volgens mij in een aflevering over workaholics. Niet?
Enterprise Trab schreefAfter schreefwtf??? jambers interviewt franky jones??? Ja, volgens mij in een aflevering over workaholics. Niet? ja da klopt: WORKAHOLICS............. :mrgreen:
Stanne Enterprise schreefVoila ....hier een kadoke voor de LC vrienden om het jaar goed in te zetten.......oldschool uit 1992 ๐ ๐ :cyclopsani: ๐ :cyclopsani: :cyclops: :king: :tongue: :idea: :shaking2: SERIOUS BEATS MEGA DANCE PARTY MIX VOL.5 mixed live on 2 turntables and one taperecorder by STEVE MURPHY & FRANKY JONES 1992 Heb ook is geluisterd: soort van hitparade maar wel chique. :cheers: De 1 was al langer geleden dak het nog is hoorde dan de andere
Enterprise Stanne schreefEnterprise schreefVoila ....hier een kadoke voor de LC vrienden om het jaar goed in te zetten.......oldschool uit 1992 ๐ ๐ :cyclopsani: ๐ :cyclopsani: :cyclops: :king: :tongue: :idea: :shaking2: SERIOUS BEATS MEGA DANCE PARTY MIX VOL.5 mixed live on 2 turntables and one taperecorder by STEVE MURPHY & FRANKY JONES 1992 Heb ook is geluisterd: soort van hitparade maar wel chique. :cheers: De 1 was al langer geleden dak het nog is hoorde dan de andere ja dat was de bedoeling destijds, een mix van de opdat moment zijnde house & techno hitjes.....
Enterprise Dit vond ik op het net onlangs, blijkbaar is er nog een toekomst voor me weggelegd als vlaamse zanger :mrgreen:
terrorNeophyte haha :mrgreen: die plaat moet ge es ne keer opleggen op het einde van een feest ๐ aja, franky, als da voorstel nog geldt om mee naar defqon1 & houseqlassics te gaan, dan ga ik met veel plezier mee ๐ kzal wel bob zijn dan
Enterprise [terror]Neophyte schreefhaha :mrgreen: die plaat moet ge es ne keer opleggen op het einde van een feest ๐ aja, franky, als da voorstel nog geldt om mee naar defqon1 & houseqlassics te gaan, dan ga ik met veel plezier mee ๐ kzal wel bob zijn dan heb de plaat spijtig genoeg niet in mijn bezit, zal het op mijn wantlist op discogs zetten :mrgreen: Da voorstel staat nog altijd hoor 8)
terrorNeophyte bij deze is da dan geregeld ๐ & kmoet zeggen: defqon1 is wel het mooiste dance-festival van NL, samen met decibel outdoor
Enterprise [terror]Neophyte schreefbij deze is da dan geregeld ๐ & kmoet zeggen: defqon1 is wel het mooiste dance-festival van NL, samen met decibel outdoor dat vind ik ook....gaat wederom vet worden....